| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Dubbdäck på 4x100 fälg
|
1109 besök totalt |
|
Skulle behöva vinterdäck till E30:n. Och lägger en trevare. 4x100 och 57.1mm navhål, ET går med lite vad som om fälgarna är smala. Fälgarna får vara i stort sett hur skabbiga som helst. Men vill ha skapligt frächa däck. 13" passar inte, så 14" eller större. Svara här eller ring 070-5972326 _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
Re: K: Dubbdäck på 4x100 fälg
Jag har ett par Hakka som ligger på 14'plåt. Köpte de förra året i tron att de skulle på min 318is.. Men icke sa nicke.. Jag vet inte om det är större ok fram på is:en eftersom säljaren påstod att han haft fälgarna på en E30 tidigare.. ET är 47 på fälgarna btw. Finns i Stockholm.
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||
|
Ja 14" går ju bra men ET47 är ruskigt högt. Spontant kommer jag inte ihåg om det går bra. Kan kolla ikväll dock.
Skapligt skick på däcken? Hur gamla? Pris? _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
ET47 ska gå med 5.5" och det är väl vad plåtisarna är. Jag är intresserad fortfarande.
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
Stämmer att de är 5,5' breda. Mönsterdjup ca 8-9mm och dubbutstick på 1,5-2mm. Tillverkade v.18
-02. Pris? Vad kostar ett par däck på fälg?
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||
|
Ber att få tacka för intresset. Jag har dock hittat en uppsättning på orginal alu fälgar och dubbdäck från förra vintern till bra pris. Får ut dem lite mer från fjäderbenen.
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1109 besök totalt |