| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2st Cobra Imola2 seats (SÅLDA)
|
1535 besök totalt |
|
Cobra imola2 stolarna är som nya inga revor i tyg inga skador i övrigt. har sutit i integran under en sesong. stolarna är extremt lätta då där är en blaning mellan Glasfiber och Kevlar villket även gör dom 30% starkare. stolarna är FIA godkända och utag för 6-p bälte. säljer dom då jag ska gå steget längre o ha en ren tävlingstol med nakstöd mm. (kan tänka mig sådan i inbyte, typ Sparco cirius eller cobra revulition m.fl) borde gå o ordna me frakt om så önskas men då till självkostnads pris för köparen. Ny pris för dessa stolar liger på ca 3500.- st i handlen men som du nog gissat så är mitt prislägre, så vi säger: 4500.- för båda (+ev frakt) Finns i Skåne/Lund 0739-604629 måtten då:
A: 19" (48 cm) B: 14" (35..5 cm) C: 14" (35.5 cm) D: 12" (30.5 cm) E: 21.5" (54,5 cm) F: 33" (84 cm) G: 18" (46 cm) _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
|
Jag köper jättegärna en av dom om det går. Har letat efter en till sådan stol länge nu..
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
|
då detta är imola 2 (TVÅ) (II) så är de en ny blaning o väger 5.5kg..
såldes väldit få i sve ... sök lite på goggel så hittar ni mer info om dessa. (tack för ditt inlägg annars )
fått bud på 4000.- men hoppas på bättre. (värde minskning på 1500.-/st på 500 mil känns sådär) _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
|
Jag kan tänka mig att gå upp till 2100-2200 för en stol. Men de är klart. Alltid roligare att få båda sålada med en gång..
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
|
jag kan köpa den andra stolen om Cédric ville köpa den ena, om du nu vill sälja styckvis
jag jobbar nere i lund om veckorna, nära och bra så du slipper skicka MVH _________________ Henric Nilsson ----------------------------------------------- vw golf mk1 kitcar volvo 242 Grp H Rallybil http://www.hlm-motorsport.se |
|
Hur gick det med budet ? Jag är fortfarande väldigt sugen på den ena stolen. Och nu har det ju "löst" sig med andra stolen. Skulle kunna köpa med en gång om det är först till kvarn som gäller
![]() |
SÄLJES
|
1535 besök totalt |