| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Karossdel från Pedro de La Rosa's Jaguar Formel 1 bil !
|
2433 besök totalt |
|
Jag har en kaross del från vänstersidan av De La Rosa's Jaguar från 2002 som jag tänker sälja. Det är en löstagbar karossdel med en liten sido spoiler tillverkad i kolfiber, den är lackad i ett mycket tunnt lager jaguar grönt & har en castrol reklam på klistrad. På undersidan är den uppmärkt "Car 19 Pedro" Hela biten är 57 cm lång & den är hel & fin, den är alltså ifrån jaguar teamet & inte nåndel från en krasch, men den har lite lackmärken eftersom den är använd. En mkt kul grej som verkligen pryder sin plats i bokhyllan. För enklast möjliga försäljning så la jag ut den på tradera så kan folk bjuda vad dom tycker den är värd.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||||
|
|
||||
Självklart kan du väl få se den, vi är ju här på forumet för att vi gillar kurvor & kompositmaterial...
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||||
De finns många fler bilder från den serien, men tyvärr är inte min regplåt med på dom andra så då kan dom ju inte visas på ett motorforum... Attans osis.. _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||||
Tyvärr?!?! Då går det bra att PM'a! (allvarligt alltså)! _________________ Patrik Ljunggren |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2433 besök totalt |