| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: UTHYRES / garage uppställningsplats / Göteborg / Majorna
|
3105 besök totalt |
|
Har plats för 3 bilar i mitt varm garage och kan tänka mig att hyra ut 1st UPPSTÄLLNINGS / FÖRVARINGS plats för bil i normalstorlek (hela 3 bils garage ytan är ca 35m2). Platsen kan hyras from nu till...ivarje fall till våren (ev. längre). Garaget är ett flerbils garage, kodad entre & tvättplatta. Har aldrig haft problem under mina 6år! PM'a gärna Bilden på p-platsen avser alla 3 platserna, platsen som avses i annonsen är till höger intill väggen!
_________________ Chris Ter |
|
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
|
S: UTHYRES /garage uppställn.pl./Göteborg/Majorna=UTHYRT ! !
Har hyrt ut platsen till Maciek
Tack för intresset och..
...är det fler som önskar plats för vintern så är ett bra tipps att ringa till Wallenstam/Göteborg. Dom har mycket garage i stan! Det var så jag fick mina platser. _________________ Chris Ter |
|
S: UTHYRES /garage uppställn.pl./Göteborg/Majorna, Ledigt!
Maciek har bytt garage plats
Så nu finns 1st plats för en normalbil i ett 10-15 grader varmt torrt garage
Garaget är ett flerbils garage, kodad entre & tvättplatta. Har aldrig haft problem under mina 6år! OBS! Platsen är en uppställnings plats, ev. enklare mek, ej renoveringar. PM'a gärna
_________________ Chris Ter |
|
S: Garage uppställn.pl./Göteborg/Majorna, Uthyrt!
Har hyrt ut platsen !
Tack för intresset och.. ...det verkar som att intresset är stort för garage plats för vintern....ett bra tipps är att ringa till Wallenstam/Göteborg. Dom har mycket garage i stan! Det var så jag fick garage. _________________ Chris Ter |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
3105 besök totalt |