| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BBS split delar till porsche
|
1597 besök totalt |
|
Jag har köpt lite fälgbanor och söker efter centrum till dessa. Det är 17 " 3-delade och dom är med 20 skruvar , diameter på centrum borde vara ca 365 mm. Dom ska passa till porsche 5*130 offset och skick är oviktigt , jag behöver 4 st "naturligtvis" Tips mottages gärna var man kan hitta nåt Mvh Tomas 0708-11 11 19 _________________ Tomas Olsson Porsche 911 TURBO -84 med 465 hk 667 nm TMT RACING Ferrari och Porscheservice |
|
Hej Thomas,
lite OT kanske men jag har naven och letar efter fälgbanor!
Naven är ju inte till salu, men mina fälbanor passar till breda karosser! Har du möjligtvis något "över" till mig? Saknar du någon rim kanske jag har den... Daniel// _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
Lite taskigt att retas så, klart du ska sälja naven till mig !!!
Jag har alla ytterbanor men saknar 2 st innerbanor till framhjulen, så har du nåt över där är det intressant. Jag har en omgång 18" 8,5" och 9,5" att byta med om det kan vara nåt . Ring gärna 0708-11 11 19 Mvh Tomas _________________ Tomas Olsson Porsche 911 TURBO -84 med 465 hk 667 nm TMT RACING Ferrari och Porscheservice |
|
He, he! Taskig vet jag inte, men lika angelägen som du att få ihop EN sats...
Jag kommer att mäta upp vad jag behöver och meddela vad som "blir över". I min tråd fick jag tips om albertweb.de där de har lite rimmar för 99_/st. Kolla upp?
_________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
Hej igen, Thomas!
Nu vet jag vad jag behöver (bl a) och det är 2 inner-rimmar i 6". Jag har flera olika inner-rimmar att byta med, så vad behöver du? Alla är inte mina, så jag får inte sälja dem, men byta... _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
Hej
Jag behöver två inner men jag har tyvärr inget att byta med , jag har bara 6 st , behöver 8 st. så har du 2 st 4" eller 5" inner till salu då kan jag vara intresserad. Mvh Tomas _________________ Tomas Olsson Porsche 911 TURBO -84 med 465 hk 667 nm TMT RACING Ferrari och Porscheservice |
![]() |
SÄLJES
|
1597 besök totalt |