Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Lite viktigt: Hur loggar du in på forumet?
<<   1, 2
1957 besök totalt

Hur gör det med inloggning?
Jag loggar alltid in för då kan jag se vad som är nytt och oläst!
12%
 12%  [ 14 ]
Jag har satt det till att bli inloggad automatiskt, ännu enklare!
78%
 78%  [ 88 ]
Jag brukar inte logga in om jag bara läser. Loggar in bara om jag ska skriva ett inlägg
8%
 8%  [ 9 ]
Annat
0%
 0%  [ 1 ]
Totalt antal röster : 112

AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Loggar in automatiskt, om jag inte tvingas använda Bills s.k. OS. Det funkar för övrigt på alla datorer jag testat utom en, där det av någon underlig anledning inte funkar, trots samma OS-version som jag har på en annan dator. Mysko, men inget jag orkat kolla upp, för jag skall snart byta OS-version på den burken iallafall.

Har för övrigt inte haft en dator utan skilda användarprofiler sedan en Vic-64 för 20 år sedan...
Syndade förresten med att ha endast DOS och Windows 3.0 ett kort tag på min 386:a i början av 90-talet, innan jag såg ljuset igen...

"Visa alla nya inlägg" är förresten en bra funktion om man vill se vad som hänt i flera forum, utan att gå i och ur dem hela tiden.

#24, #64, #88
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

Jag har ju en bärbar dator som jag tar med mig hem på kvällen, alltså, jag är i princip ständigt uppkopplad mot forumet dagtid och kvällstid och bara jag som använder min dator så säkerhetsrisken är rätt liten. Dessutom använder jag alltid ett relativt "öppet" lösenord för forum och liknande inloggningar, och sedan har jag lite mer "hemliga" för andra inloggningar. Det gör det lätt att minnas iom. att alla såna där jag kan tänka mig att riskera ett intrång, har detta lite osäkrare lösenord.

nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003

Gustav Uhlander skrev:
nailhead skrev:
Jag kör ju också med automatisk inloggning...men hur är det på typ jobbdatorerna där var o en får logga in på burken med egen ID följer inte autoinloggningen bara min ID tro?...annat, typ vilka sidor man har i favoriter,vilka ikoner jag har på skrivbordet osv. har ju bara jag där...

A)(L

Dina Favoriter och övriga IE inställningar är enbart dina ja, iaf om ni kör windows2000 eller WinXP. Nt har jag ingen koll på.

Tror det är NT vi har faktiskt "har dålig koll "

A)(L

Allmänt banåkaforum
Lite viktigt: Hur loggar du in på forumet?
<<   1, 2
1957 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande