Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1602 besök totalt |
Norra Sverige - Bankörning på Kemora?
Hallå! Finns det intresse av att köra på Kemora inom den närmaste veckan hos er som bor i norra Sverige? Jag tänkte hyra banan en dag och det vore ju kul med sällskap och så är det ju kul att dela kostnaden också. ![]() om intresse finns så hör av er. Jag kommer hursomhelst att åka dit. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
Nu har jag kollat dagar.
Måndag 14:e Tisdag 15:e onsdag 16:e Är alla lediga. Hoppa på båten eller ta vägen över Haparanda. ;-) Kostnad? 170 Euro delat på antal deltagare för att köra på en kanonbra bana. Peter _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
Du skulle ha hängt med oss förra måndagen då vi var där och körde.
Hade gärna åkt igen om jag inte jobbade samt måste spara det som är kvar av R-däcken till ACR. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
Kul att ni var över.
Själv kom jag hit igår för att vara på stugan i nån vecka och tänkte passa på att använda Kemora & Botniaringbanan så mycket jag kan under tiden. Ha det så gott _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1602 besök totalt |