| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Kolfiberplatta, nån som har en liten bit över?
|
1755 besök totalt |
|
Har plockat ur stereon på bilen nu och behöver täcka igen det gapande hålet. Behöver en kolfiberplatta med minimum mått 195x115mm. Nån som har nåt som ligger och skräpar? _________________ Erik Lindgren Honda Integra Type R K24 -98 Accord -04 |
||||
|
JPC Composites jobbar med kolfiber, de kanske har nån "spillbit"
http://www.jpc.se/SE/index.htm _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||
|
Vad kostar kolfiber egentligen? Folk går ju på som om det vore dyrare än guld. Är det det?
|
||||
Nu har jag inga riktigt färska priser i huvudet, men räkna med 500:-/kvm för matta samt 200:-/l Epoxi. Materialkostnad på ca1200:-/kvm färdig skiva på 0.8mm. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Jag har köpt lite bitar till min Westfield (instrumentbräda, lock till bagage, batterihylla) hos
Carbonia Composites AB Hammarv. 1, 232 37 ARLÖV 040-37 08 70 Fax 040-43 06 05 Mobiltfn 070-777 20 03 Han brukar ha lite olika bitar liggande kostar c:a 2000 kr/kvm //Kenneth _________________ Kenneth Lundblad Westfield SEiW Mini Jem GT |
||||
Ungefær samma kvadratmeterpris som min garagesula inkl isolering och golvværme mao. Kanske man skulle haft kolfibet isf betong?
Lite kallt kanske, men jisses va frænt, och man skulle garanterat vara ensam!(Av nån anledning )
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1755 besök totalt |