| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilsportmässan 2006. För er som inte lyckades komma dit.
|
2253 besök totalt |
|
Lite mera bilder
Fotade oxå lite grann, http://home.aland.net/johan.granholm/bilsport2006.htm Vill någon ha bilder i orginalstorlek är det bara att PM:a _________________ Johan Granholm Alfa Romeo 146 2.0Ti -96 MOMo editizione |
||
jag fick väldigt mycket skäll på ett annat forum som börjar på z pga att jag fotade det jag ville och tog med så många bilder på var bil som jag ville. här kan jag ta skämtet, men inte där och på det sättet det skrevs där. de slapp se bilderna sedan då jag tog bort tråden.
jag gillar de fordarna som jag fotade, andra bilar stod man och kollade under mm oxå men jag fotade de bilder jag ville ha med mig hem. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
|
Jag gillade Mini Cooper-byggnadsatsen man kunde köpa för 80000:- +
Man fick då en Minicooper med bur (såg iofs lite tanig ut), och en mittmonterad/bakmonterad motor. hörde att bilen vägde 550kg, och hade 500hk i motorn. Dock såg däckena lite taniga ut för att få ner effekten i backen
Annars var nog tyvärr inte mässan något för mig. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
|
Jag var på mässan igår och hade hoppats få se lite nya trimgrejor men.........................
För min smak var det lite mycket bling på en bilsportmässa.[/list] _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
jag har nog ett par bilder av de där två "halvfärdiga" balla byggena som stpd där. ska skaka fram dem ikväll eller i morgon åt dig. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
de utlovade bilderna:
hoppas du gillar dem. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
![]() |
Bilder o videos
Bilsportmässan 2006. För er som inte lyckades komma dit.
|
2253 besök totalt |