| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Dragkrok till GM balk
|
2 besök senaste veckan (2332 totalt) |
|
om du hittar en ny nånstans så skriv gärna det här.
Jag skaffade fram en avtagbar krok till en sån för ett tag sen till en kund. Det tog 6 mån och ett otal samtal och mail innan jag fick den
Hade varit bra med ett tips om varifrån man kan skaffa dem lite snabbare..
_________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||||
|
Finns hos Staffan Beck AB på Drottningholm.
Intyg + krok hamnar på ca 5000:-(Har inte fått fakturan på min ännu) Bra att veta är att intyg krävs om man ska dra mer än 1500kg. Kroken tillverkas av Bröderna olsson i Hedemora, men dom säljer inte direkt till kund. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
Intyget har jag från Cadillac Sverige AB, men ingen krok! 1500:- gav jag för intyget, så 3500:- för kroken (om det går att enbart köpa den) känns i överkant då en komplett balk med krok (3500kg) går på 2700:- inkl. från Hansen Racing eller Klintberg (Kommer inte ihåg vilken det var). _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Huruvida priset är skäligt eller inte är inte min sak att bedöma
Jag har iaf inte funnit ngn annan som kunde leverera en sån här. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
_________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Frågan är väl hur mkt stryk man får av SBP alt polisen om man skulle använda en sån. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Dragkrok till GM balk
|
2 besök senaste veckan (2332 totalt) |