Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 11052 besök totalt |
ooooooh sannerligen skräckinjagande!
![]() Vacker modell vid bilen också! Ser min r*v stor ut i den här overallen? ![]() |
||||
Vi syns på lördag
![]() ![]() Vi preppar också för fullt nämligen, med start ikväll! Ska bli så jävla kul!! Vi ses! Lycka till! _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
||||
Kan medlemmar i denna läskiga bil höra av sig till däckdoktorn.
Er bil går inte att köra, så det planerade däckbytet är inställt tills jag får putthjälp in på lyften. Den startar och går på 1 cylinder intermittent och jag tror att det har med väderleken att göra. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Va? Det kan inte stämma! Vad har du gjort med vår fina, rostfria och perfekt fungerande bil?? ![]() Jag återkommer! |
||||
Efter en natts vila, så gjordes ett nytt försök och den hostade igång på 2-3cyl.
Lyckades iaf få in den på lyften och bilen är nu färdig för avhämtning ![]() Den mkt påkostade pinstripingen var nog inte fukt och köldsäkert ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() ![]()
Nä... vi har märkt det. ![]() Får nog rätta till med någon mer högkvalitativ eltejp än Feltemas. |
||||
Hur kommer det sig att fordon som finns hos Dude aldrig vill gå på alla cylindrar om dom ens startar överhuvudtaget
![]() Kraniel ni får nog rädda Coooolten snabbt som attan genom att hämta den helt enkelt så den inte får samma sjuka som Speedstern som ju inte startar alls längre ![]() |
||||
Den funkar alldeles utmärkt trots att vevaxeln är av ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Nu går den som en dröm. Och ser ut som en också.
![]() Vi tackar våra sponsorer DR DÄCK i Vallentuna, samt www.kraniel.com ![]() Stående från vänster: G Eneralen B Duktig P Suck E Maco Bakom kameran: K Konsument ![]() I morgon kommer konkurrensen få smaka sidepipe muhahahahaha!!111!!lol! ![]() ![]() ![]() |
||||
Hade ni inte en "paraplyflikka" i teamet okså... ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Paraplyflikkan fick tyvärr utgå på grund av mer pressande engagemang.
![]() Men det hindrade ju inte oss från att vara vackra. ![]() Före: ![]() Under: ![]() Efter: ![]() |
||||
om bara videokameran funkade, så kommer både text, bilder och film på www.kraniel.com inom kort. ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 11052 besök totalt |