| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Varför har inte alla en 800hk N/A motor till förfogande?
|
3017 besök totalt |
|
Helt underbar film på en ferarri FXX som körs hårt runt en bana
http://www.maxige.com/FXXRijeka.wmv Vilket ljud när han gör fullgas
MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
Med tanke på hur bilen framförs tror jag man kan lägga dom tankarna åt sidan. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
|
Men han kanske fick info om att hans Ferrari 599 är klar för leverans, å då e de ju helt ok. Focus på körningen.....Yesbox! _________________ Jonas Christensen NA NA NA 944S2 NB NBFL NB NA NA NB NB NA NC NB 106 Rallye x 2 |
||
Körningen kunde förmodligen varit renare och räddningarna verkar vara svettiga på sina ställen (med ett helt rattvarv som motstyrning), men lite skoj att få höra den släppa loss lite. Det verkar ju finnas hur mycket potential som helst, undrar hur långt efter i varvtider den är F1kärrorna (naturligtvis en hel del men det skulle vara skoj att jämföra). Jag orkar inte googla fram data just nu... |
||
|
Repost
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=32913 Där finns även liknande filmer från en Enzo och 997GT3. /MVH Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||
|
Föraren är klart osmidig i sin körstil
Verkar tycka det är roligast att spinna lite på ettan och tvåan.
Bilen däremot verkar rapp och tajt! Jag gillar svart framför rött på FFX'en.....
_________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
|
tycker han mest bara fisåker runt och vågar bara gasa på rakorna när det går långsamt och släpper av långt innan han behöver....... iofs förståligt med tanke på vad bilen kostar. Men det är ändå lite trist att han inte vågar utnyttja bilen, för den har potential ser det iaf ut som.
|
||
![]() |
Bilder o videos
|
3017 besök totalt |