Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1453 besök totalt |
Hmm... vad säger ni om denna?
http://www.sportbilen.se/index.php?p Tycker att bakpartiet påminner otroligt mycket om 911an!!! Ett annan frontparti så skulle det kunna vara en ny Porsche med frontmotor ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Jo, om man plockar bort den utbyggda bakluckan och, som du säger, ändrar lite i fronten så skulle åtminstonde jag låta lura mej. Förr kopierade ju japaner övriga världens bilindustri, numera kopierar japanerna varandra (jämför Corolla med Civic och Accord med Mazda 6). Då är det naturligtvis logiskt att tyskarna också kopierar varandra
![]() Inte alls lika ful som 7-serien, 5-serien och Z4. Har månne feedbacken från "vanligt folk" (alltså kunder) hunnit komma in här? I klass med gamla 6-serien är den ju dock inte. Eller 3.0 CS. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
Mittpartiet tycker jag är snyggast.
![]() Fronten.... mja, inte jätteful men ingen fullträff. om jag vill ha en? Tja... en bruksbil vore trevligt ![]() ![]() mvh/Ragnar _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||
Tänker man om bagageluckan till en vinge, typ "anksjärt". Så andas hela bakpartiet Porsche!
Det ända som förstör lite är skärningen av bakrutan (i bakkant). _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Jag håller med om att detta är snyggaste Bangle/BMWn, denna är riktigt snygg.
Men när man läser om nya 6an (och E60 för den delen) så sägs det att den är LÄTTARE än föregående modell. Tror att det rörde sig om 55kg på 530i (enl. evo) och 300 pund mellan nya 6serie och gamla 8serien ![]() ![]() Sånt tycker vi om ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Ja, hoppas det är en trend som kommit för att stanna. "Prestandabilar" på två ton är inte min grej. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
6-serien ser ut att vara tillplattad så visst påminner den en del om en "elva".
Z4 däremot är riktigt vacker, synd bara att den inte begåvats med tak... Bangle for President! ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Jag med! ![]() Fråga två: BTG/Nordschleife tid ??? Mvh /Micke P.S. Förmodligen kommer man kunna se den plågas runt därnere i sommar. D.S. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
|
||
Man kunde ju faktiskt se den på ringen redan förra sommaren. ![]() Iofs så har nog mycket ändrats på bilen sedan dess... _________________ Anders Dauner |
||
Det är ju bara att vänta en 20 år sådär. Kungens f.d. 635 CSI var till salu häromåret för 65 k kronor. Fast då kanske du inte vill ha den ![]() Jag skulle för den delen inte kräkas åt att ha en 3.0 CSI hemma i garaget att lufta på söndagarna. Om nån anna skruvade med den. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1453 besök totalt |