Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4322 besök totalt |
Det verkar i alla fall vara franska varianten på Motors TV, inte brittiska. Reklamen är fransk, men kommentatorerna i programmen är i alla fall engelska...
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Funkar här med, ska kolla lite rally nu.
Canaldigital ringde mig i går och ville att jag skulle teckan mig på "hela" paketet. På min fråga om Motors tv mm verkade hon helt oförstående.... Hon visste att ev skulle det kunna komma men "det är nog långt borta". Nåväl, vi får se var detta slutar. // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
|
||||
men helsike att man har boxerpaketet, varför kan de aldrig ge oss några roliga kanaler, vi har just nu en uppsjö med konstiga låtsaskanaler som aftonbladet tv, silver, axess, star och annan skit man aldrig ser på, tycker att de får skärpa till sig lite
_________________ Eric Bolin |
||||
Vi vet ju inte vad detta kommer kosta i sista änden.
Man kanske får betala 350:- i månanden för en massa fotboll för att kunna se detta... Men jag har haft lite svårt att slita mig från burken i kväll ![]() // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Läste i Aftonbladet här om dagen att ESPN Classic, NASN och Motors Tv (i paket) kommer att kosta ca 50 :- månaden från och med mars 2007. |
||||
Nej, här har har det också slocknat. Det var väl för bra för att vara sant... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Svart hos mig med > ![]() Men i informationsbladet som kom från Canal Digital i dag kan man läsa att Motors finns i utbudet från och med den 4:e december. Jag som skulle se på BTCC ikväll ![]() ![]() |
||||
Precis vad jag hade tänkt med! Nja, kanske det är bra med lite uppehåll, frugan har börjat ifrågasätta mig.. ![]() // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Tittade just på Australiensisk Team Stock Car racing.
Bland det märkligaste i motorsportväg jag sett. ![]() Två lag runt en jordoval där det gäller att dels krocka bort motståndarna och dels ta en bil i mål med mest antal varv (tror jag). Vilket kaos... |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4322 besök totalt |