| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: OBD 2, VAG kom handscanner & motorfels lampsläckare !
|
2029 besök totalt |
|
Underlätta arbetet i garaget med en egen handscanner som läser av alla bilens felkoder & som kan släcka motorfels lampor mm. Denna modellen av OBD 2 scanner klarar även canbus som är det nya systemet i bilar. Det enklaste sättet att läsa av felkoder eller släcka varnings/motorfels/service & airbag lampor i din bil ! Service & airbag lampor kan bara släckas i vissa bilmärken, men motorfelslampan & abs funkar på alla modeller. Spar pengar för dyra verkstadsbesök, bara plugga in handscannern & allt är klart på under 1 minut. Inget krångel med datorer, denna handscanner är mkt användarvänlig. Kräver inte ens batterier utan drivs direkt från bilens obd 2 uttag. Klar att använda direkt & passar alla bilar med OBD2 standard = Nästan alla bilar nyare än 1996. Plus även "canbus" bilar = from 2004 Denna handscanner är lite mer avancerad än dom flesta andra på markanden då den klarar av att komunicera med, motor / automatlåda / abs mm = den sparar många timmars felsökning i garaget. Helt ny i kartong komplett med manual & felkods guide. Pris: 850 kr OBS !!!! VAG bilar har ett eget system fram till 2002 & kräver en annan scanner. Den ser likadan ut men har annan mjukvara, jag har en sån också & priset är det samma. Skicka PM om du är intresserad.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
|
Nu är Can-bus scannern såld, men jag har fortfarande kvar en gjord för VAG bilar:
Audi VW Seat Skoda Passa på & skaffa ett mkt användbart verktyg till ert garage.. Det kommer spara många timmar & många kronor...
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
|
Jag har fortfarande en scanner för VAG bilar till salu.
Den är special gjord för alla VAG bilar, den klarar. VW Audi Seat Skoda Med denna scanner kan du lätt läsa av alla eventuella felkoder i motorn, automatlåda, abs & antisladd system ! Man kan självklart radera felkoderna & på så sätt släcka fel lampor. Den sparar mååååånga timmar i garaget & en hel del pengar också. Helt ny i kartong, med manual, jag rear bort den för 700 kr !!!! Skcika pm om ni ä intresserade.
![]() |
SÄLJES
|
2029 besök totalt |