| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Uppställningsplats för bil i Göteborg under vintern
|
1424 besök totalt |
|
Söker en uppställningsplats för min RX-7 under vintern. I Göteborg med omnejd. Alltså inget mekgarage utan bara möjlighet att ställa upp den den på ett tryggt och säkert sätt. Varm- eller kallgarage spelar mindre roll. Inga fantasipriser, det är liksom ingen Porsche eller så... Tid ungefär från november april. Min hyresvärd ska nämligen renovera det nuvarande garaget i vinter och jag måste hitta en uppställningsplats under tiden. Skicka PM, maila på wankelsport@home.se eller ring 0702-315783 om du har något att erbjuda eller har tips! Mvh Göran _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
|
Tyvärr verkar inte Wallenstam kunna hjälpa till med någon plats där bilen står inlåst, de har bara öppna platser att erbjuda. Jag skulle vilja ha lite bättre säkerhet än det i och med att bilen ska stå uppställd utan ständig tillsyn av mig!
Ingen som har något tips på uppställningsplats? En farbror i Fjärås med stor ladugård eller en moster i Kungälv med garage som hon inte använder...? _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
|
Jag har lite lösa planer på att hyra en plats i Partille för min RX-4, detta då försäkringsbolaget kräver det. Kan ju kolla om det kan vara ett alternativ för dig, antingen egen plats eller min tänkta tills RX-4: an kommer upp. Sen är ju frågan om RX-4: an kommer upp pga mina ledbesvär?
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
|
Vi får snacka Combat. Det låter som om det kanske kan vara ett alternativ...
Eftersom du ju jobbar kväll/natt och sover om dagarna får du gärna ringa mig när du är vaken (eller föreslå en tid när jag kan ringa) Mvh Göran _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
|
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
![]() |
SÄLJES
|
1424 besök totalt |