| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Avåkningar..en del rätt läskiga!!
|
1989 besök totalt |
|
http://www.youtube.com/watch?v=pEp9e |
||||
|
Aj aj... Aaaaaaj... Aj!
oh, ah, åh, AJ!
En stilla undran bara; typ 1:30 in i filmen ser man inifrån när någon voltar. Föraren tar då tag i hjälmskyddet på stolen. Är detta någon generell praxis för att minska skador på kroppen eller bara för att det inte är lönt att hålla i ratten längre? |
||||
Reflex? _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Tror oxå det är mer en reflex eller "så blev det denne gången"
Inte så lämpligt för vänsterhanden tycker jag. På min bil får jag inte upp armen där ens. ofta åker armarna upp till huvudet just för att skydda sig, sen var de hamnar det är nog lite olika från gång till gång. När det går runt så är det inte alltid man ens kan styra armarna utan de flaxar som de vill, därför försöker man greppa om nånting. _________________ Daniel Steiner |
||||
|
|
||||
|
grejen med youtube är att man inte vet om det bara var olyckor där utan dödlig utgång eller svåra skador, vemsomhelst kan ju pyssla ihop lite klipp...
det känns fel att sitta och kolla på olyckor om man inte vet att det gick bra för de inblandade, visst har man alltid sett värre, men då visste man förmodligen det innan man tryckte på länken, när nån slänger fram 4 min med olyckor utan att säga nåt om de inblandade är lite fel tycker jag _________________ Eric Bolin |
||||
|
sistas klippet är från wrc från förra året tror jag.. slutade med ordentliga skador i alla fall.. tur att dom klippte bort resten..
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1989 besök totalt |