Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6586 besök totalt |
"Namnskylten" funkar ju med papper o tejp att sätta på till just träffarna bara.
om man skulle göra en ren "logo" klisterlapp istället som du föreslår så kanske man skulle satsa på en annan design. Mitt förslag (snott från tidigare diskussioner o ideer som ni kommit med ![]() ordet "Körglädje" ihop med en bild åt det här hållet nånting: :woot: och sen även texten "rejsa.nu" förstås. _________________ ![]() |
||
När det här var uppe första gången så skramlade jag ihop lite förslag men jag kom aldrig för mig med att posta dom.
Lite tråkig kanske men kom med förslag så hittar vi på något. ![]() ![]() ![]() Eller ni kanske inte ville ha namn och sånt med? För mig spelar det ingen roll men det kan alltid ersättas med en fin bild på någon trevlig bana kanske? Jag tilltalas av den härliga formen på Laguna Seca... Edit: Det där med namnet |
||
Jag skulle vilja ha en rejsa loggo utan mitt namn på, som jag kan ha jämt på bilen.
Den loggon med mitt namn på (se nedan) kan jag tejpa dit ![]() ![]() ![]() Du såg ju den Magnus. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Amen! |
||
Jag tycker det här är rätt snyggt (som referens då alltså):
![]() Jag skulle helst vilja ha något litet bara typ 4cm högt och 6cm brett i vitt som det står "rejsa.nu" på med någt snyggt typsnitt, sedan kan man ha ett annat större med "signatur" på för träffar. Det är bara mina ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Jag kan tänka mig nåt liknande när jag blir med bil igen. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
||
Många kockar blir det....
Nåväl, här kommer två förslag, på temat ren logga där namn får sättas dit separat under eller vid sidan om man vill / kan. Bägge förslagen är gjorda rent svart/vitt, kanske är ett billigare alternativ (Esa?)... Annars finns ju alla möjligheter till olika färgkombinationer om vi vill. Förslag 1: ![]() Förslag 2: ![]() Kom igen med åsikter på detta nu, om vi kan enas om ett antal olika förslag kan vi ju faktiskt göra en poll på forumet, så vi får fram det förslag som de flesta gillar. Förenklar nog betydligt för Esa! ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||
[quote="
Kom igen med åsikter på detta nu, om vi kan enas om ett antal olika förslag kan vi ju faktiskt göra en poll på forumet, så vi får fram det förslag som de flesta gillar. Förenklar nog betydligt för Esa! ![]() Jag gillar den! Massa olika banor i samma bild. Rent och snyggt också. _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||
![]() |
||
Tanken var god med de där tröjorna, men utförandet blev lite fel... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
okay.... Vet inte om följande är korrekt rent lagtekniskt (copyright osv):
Jag önskar få se alla sveriges banor inkapslade av en viss nordslinga ![]() Utrymme för namn, eller signatur om man så vill, kan finnas på de stora som man har med sig när man ses på en rejsa.nu träff som någon annan skrev. Men som vanlig "vardags" dekal skulle även jag föredra en diskret dekal (annars hamnar den inte på min bil).... Jaja, det är bara min åsikt ![]() ![]() _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
Esa:
Duger Photoshop-EPS att utgå ifrån? Ursprungsdekalen, den jag tänker använda imorgon, har ju plats för namnet, och är kanske inte riktigt vad jag själv skulle vilja ha permanent på bilen. Därav alternativt utseende. Men majoriteten får ju bestämma. Vi träffs väl imorgon, kan ju prata lite mer då. Bamsefar: Copyright kan inte vara något problem, det kan inte vara möjligt att någon lyckas ha ensamrätt på en teckning av hur naturen (även om vi nu kör på den plätten) ser ut. Heller inga problem att göra en Nordschleife som "ram". Däremot tror jag nog att texten rejsa.nu lagd längst bak inte kommer att synas bakom alla banskisser. Det var väl inte vår tanke... Den får nog ligga längst fram om den skall synas. _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||
Helt rätt, om man gör banorna i bättre kontrast så lär rejsa.nu försvinna... Missade det liksom ![]() ![]() Ni hittar säkert något bra alternativ ![]() Dock, jag är på en klippa på Tyresö imorgon så mig lär ni inte träffa (ja såvida ni nu inte gillar att klättra i berg på ett särdeles speciellt sätt ![]() _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6586 besök totalt |