| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Rökning och sportsliga aktiviteter
|
4086 besök totalt |
|
Tycker denna är för jäkla skön, olaf Manthey och Altfrid Heger tar sig varsin cigarett under ett för delas del mindre lyckat race: Från DTM säsongen 1990 http://www.youtube.com/watch?v=MjNZz _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
|
Patrik Sjöbergs redogörelser för höjdhoppsgalorna på 80-talet passar ju inte heller in i RF-s PR-material
|
||||||
|
|
||||||
|
Re: Rökning och sportsliga aktiviteter
Alessandro Nanini?.. (som väl blev av med en arm i en helikopterolycka), rökte ju alltid i depån när han körde F1
Eller är jag ute o seglar.. är inte säker på att han hette så, men hade en berömd syster oxå om jag inte är ute och seglar ännu mer. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||||
|
Jodå det är rätt, fast det stavas Nannini, Gianna hetta hans syrra _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
|
Han fick väl armen påsydd igen? Tyckte ja såg honom köra bil efter detta åxå!?
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
|
Japp, han körde DTM för Alfa Romeo efter olyckan, dock inte Formel 1. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Det finns en underbar bild på Keke Rosberg tagen bakifrån (kortet alltså) på hans högra hand med en cigg i. I bakgrunden ser man hans Renault F1 lite suddigt.
Bildtexten i MotorSport sade allt: "Keke runs one down to the filter prior to qualifying on pole for the 1985 british GP". Såvitt jag vet är det FORTFARANDE det snabbaste varvet kört någonsin med en F1. _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
Men han körde en Williams-Honda...
Rekordet som det snabbaste kvalvarvet höll sig till bara för något år sedan, har för mig att Montoya körde snabbare på Monza?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
|
och så har vi ju den här härliga bilden på James Hunt
http://home.online.no/~orjanbye/fyfa _________________ Eric Bolin |
||||||
otroligt skön passform på hattarna!
_________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||||
Men WCT-overallen i guldlamé kommenterar du inte... Jag förstår...
|
||||||
|
Ahh precis. Det var det ja tyckte ja mindes. DTM var som bäst på den tiden. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Som nu ungefär. Kolla ungarna på en skolgård idag. Höghuskepor med raka skärmar fram. Stygga med populära nu igen. Fast Hunt har ju stilen som partykung och sleten racedriver iaf! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Vadå, en så har väl alla? Fast min är i 3-lagers Nomex... Notera den gula kepan på bilen, bredvid James. Hör nog till guldoverallen - är den SNELL-godkänd, tro? I så fall är ju utrustningen klar.
BTW, är det en burk bira han har i handen?
_________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||||
Klart det är, han söp ju ihjäl sig senare... _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
![]() |
Bilder o videos
|
4086 besök totalt |