| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S. 2 set med olika 15" fälgar - måst bort !
|
6024 besök totalt |
|
1: SAAB 99 TURBo fälgar till salu - SVARTA Minilite liknande fälgar Breddade från 5,5" till 8,2 med slitna/halvslitna TOYo T1-S däck i dimensionen 195/45-15. 5,5" - 8,2" utåt --> ca ET5. Bultcirkel 4x114,3 med stort centrumhål lacken är blank sprayfärg som har några fläckar Pris: 3500kr - fast pris
Passar bla: Nissan Cherry, Nissan 200 S13, Honda Civic 1,8VTi Starlet RWD, AE86, Äldre japsar & på fulings bil, inte på alla V4:or mfl
---------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------- 2: OZ Racing lättviktfälgar till salu - VITA Sitter nästan nya 205 / 60 - 15 gatdäck monterade. Fälgarna är orginal Mitsubishi Evolution 1-2-3. Visade sig vara 6x15" märket på två av däcken är UNIROYAL THE RAIN TYRE Rallye/540 91H 205/60-15 ca 90% kvar & på de andra två är det MICHELIN ENERGY Radial XSE 91H 205/60-15 ca 90% kvar All info på fälgarna är följande: ENKEI I2K6 <-- Märkning ? "Mitsubishi" LOGGA MITSUBISHI DOT J15x6JJ En centrumkåpa saknas okså. Vita med några små skavanker på varje fälg, annars i fint skick. Bultcirkel 4 x 114,3 Pris: 3500kr - fast pris
Passar bla: Nissan Cherry, Nissan 200 S13, Honda Civic 1,8VTi Starlet RWD, AE86, Äldre japsar & på fulings bil, inte på alla V4:or mfl
---------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------- Kristian... 0736-677018 _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Får man köpa bara r-däcken löst? Jag kan betala för frakt och däck på en gång isåfall och sen kan du antingen skicka dom med bussgods eller så får jag hämta dom men då kan dom bli liggandes ett tag för jag ska inte söderut på ett par veckor
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Re:
Jag mätte 13,8cm på detta måttet - Enda jag kunde få fram med däcken monterade - & de var 6x15 stod det på fälgens insida !
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Jag vill som sagt ha r-däcken. Hade kunnat köpa med fälg om det var samma ET. Jag kan inte ha fälgarna själv och det känns svårt att sälja med så olika ET.
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Re:
Jonas - Jag kan låta svarva av fälgarna med 37 i ET om du vill - för en kostnad på 100kr / fälg Så att de blir exakt samma som framfälgarna _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Hur ser AEZ-fälgarna ut på baksidan.
Finns det matrial så dom går att borra om till 100x4, mellan 108x4 ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
Re:
hej Håkan, nej tyvärr inte:
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Hej Kristian,
om jag fattar allt rätt så har du kvar de vita Mitsubishi fälgarna? De kan vara intressanta för oss... Jag får kolla efter helgen så hör jag av mig isf.
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Re:
Hallojs TPR - Japps de finns kvar. Slå mig en pling på 0736-677018 ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
SÄLJES
|
6024 besök totalt |