| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 4 Kolvs Porsche Bromsok + S8 Bromsskivor
|
1893 besök totalt |
|
Har ett par svarta Porsche 4 kolvsok komplett med klossar. De är i fint skick, mycket kvar på klossarna. Dessa tror jag suttit på en 968, sitter likadana på RS2 bak. Jag vill ha 2500 kr för dem. Frakten betalas av köparen , vid förskottsbetalning står jag för frakten. Har även ett par feta bromsskivor, S8 skivor, tror de är 334 mm, Vill ha 1000 kr för dem. de har inte gått långt, inget märkbart slitage på dem. Passar de flesta Audibilarna. Paketpris är 3200 + frakt, (den står jag inte för, blir för tungt, står för halva frakten vid förskottsbetalning) Dessa 2 passar till varandra. Bilder kan skickas via mail. _________________ Markus Larsson, Luleå Ingen busbil
|
|
Hei hvilken bredde bremseskiver er bremsecalipprene/oken beregnet til?
Regner med at de er i aluminium
send meg bilde på mail hvis du har de enda. Gi meg også gjerne beskjed om de er solgt. Mvh Ketil
ketil.frengen@norgespost.no _________________ Ketil Frengen ketil.frengen@norgespost.no Min bil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33836&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= |
|
Hej. De finns kvar, Jag ska ta reda på detta åt dig, jag har inte den informationen tyvärr. Om du är flink så kan du själv ta reda på infon (jag har ju ett jobb att sköta sägs det
) , det är Audi RS2 bakok, eller Porsche 968 Framok.
Bilder finns här: www.rackeltrim.se/4sale Tack för visat intresse. _________________ Markus Larsson, Luleå Ingen busbil
|
![]() |
SÄLJES
|
1893 besök totalt |