Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 9049 besök totalt |
Hade jag vart du hade jag iallafall testat Opel Zafira OPC. En märkligt rolig bil faktiskt
![]() Känns och ser inte ut som en ordinär mpv.. 240hk. Köp begagnat om du hittar, Opel har väl inte världens bästa andrahandsvärde ![]() _________________ Rachid Rachid |
||
Det finns bara två alternativ.
1: Inga kompromisser, skaffa en buss för att skjutsa barnen och behåll RX8an för nöjeskörning. 2: Behåll RX8an och åk flera gånger. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
_________________ Mattias Nilsson |
||
Re:
Inte så tokigt. Budgetalternativ till M3. Någon som vet hur kul de kan bli? Har rattat en standard o den hade rätt simmig styrning/chassi - relativt alltså... Kan man få dem mer hardcore än M3 i chassi/instyrning? _________________ Jan Å |
||
Re:
Med en seriös kravspecifiakation så... Vad krävs av ditt transportfordon? Utrymmen, ekonomi, driftsäkerhet, bankörning, gatkörning, långfärdskomfort, etc, etc, etc... //K. Konsument |
||
nya STI:n eller en evo 9:a är de vettiga alternativen då. ska du behålla motorn org så hade jag tagit subban, vridet är trevligt i nya 2,5L motorn. evon är lite mer "bus" och breställ enligt min högst personliga mening. hade jag valt hade jag nog tagit 9:an endå, men det är pga anledningar som egentligen inte spelar någon roll i ditt fall.
mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
Du ska ha en BMW 130 såklart
![]() ![]() ![]() |
||
Skulle kombi vara osportig!? Tycker de flesta bilproducenter brukar spotta ut de sportigaste familje-modellerna i kombi.
Har absolut inget all klaga på med min Subaru Legacy GT Turbo Wagon, 245hk räcker och skulle man vilja ha mer så är det lätt fixat......................... _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
Re:
Rätt men för mig är känlan viktigare än effektivitet. En Boxster "utan S" är inte as-snabb, men OJ så kul ![]() _________________ Jan Å |
||
Hehe, nya Cittra C4 Picasso ser ju jäkligt tuff ut. Fast säkert inget man rejsar med...
![]() ![]() God Jul! |
||
ojoj vilken svår fråga.
M3 e46 ligger helt klart väldigt bra till, allround och trevlig med lite modds. Dock kan det ju va jobbigt att skyffla in massa folk i en copue med bara 2 dörrar. Evo9an är också en het kandidat, mer rally än rejsing men väldigt potent. Audi går bort av principskäl ![]() ![]() MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 9049 besök totalt |