| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bildfråga angående logga.
|
1128 besök totalt |
|
Såg tråden när någon fixade en snygg logga åt Gelleråsen Foto.Klarar ej av att fixa en snygg logga själv och undrar om någon här kan fixa en?Måtten som den bör vara i är 650x80 och ska vara logga på min fotosida.Skulle även behöva en liten logga som jag kan lägga på bilder som jag mailar till folk och även dom jag lägger ut på nätet,skulle vilja ha en i högra hörnet och som skrivet inte för stor.Stora loggan består av: Schumis-Foto och den lilla: Schumis-Foto och kanske adressen: www.schumis-foto.se om det går.Vore skitkul om någon har kunskap att fixa en snygg logga.Kan även bli aktuellt att lägga den på t-shirts 2007.Fotar all motorsport jag kommer åt kan jag tillägga.Tack på förhand,mvh Jörgen. |
|
Re: Bildfråga angående logga.
Hej! Försökt mig på en logga baserat på ditt namn "Shumi" som jag antar syftar på Shumacher och valde därför lite ferraristuk på typsnittet. Den övre texten som logga på websidan samt den undre som generas som "vattenmärke" på varje bild innan publicering. Mvh / Martin
Ser helt enkelt kanon ut!!!
|
![]() |
Bilder o videos
|
1128 besök totalt |