| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Väghållning till E30
|
940 besök totalt |
|
Väghållning till E30
hejsan alla! Kan börja med att säga att jag har sökt, men hittade inte svar på mina frågor. Har en 325:a i garaget som jag hade tänkt att fixa lite trevligare väghållning på nu i vinter. Vore kul att testa lite bana nu till sommaren! Men har sjuk ångest över vad det är jag ska köpa. Min budget ligger på 5-6000:-. Det jag har tänkt köpa är fjädrar och dämpare. Hoppas att ni på rejsa kan leda mig rätt. Vill ha bilen så hård och stum som möjligt. har införskaffat ett fjäderbenstag fram. kan lägga in en liten bild på maskinen också.
tack på förhand! _________________ Johan Fryxell |
||||
|
Re: Väghållning till E30
Måste finnas 43241 trådar om det... 318is E30 är ju nästan officiella rejsa.nu-bilen..
Första rekommenderade steget mot fördärvet brukar vara gula koni gärna från någon rejsa.nu-sponsor (se förstasidans annonser) och lämpliga fjädrar till det... _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Re: Väghållning till E30
hehe, jo jag tyckte också att det borde finnas en del. kanske är mina sök-kunskaper som suger. ska kika in det gula guldet då. _________________ Johan Fryxell |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Väghållning till E30
|
940 besök totalt |