| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Calibra DTM hel eller i delar
|
4731 besök totalt |
|
Funderar lite på att avyttra min bil. Bilen har körts i SLC sprintlopp. Spekulant på tomt chassi med alla delar till chassiet finns. Skicka ett E-postmeddelande så diskuterar vi vidare
_________________ Lars Malmros |
|
calibra
Följande delar finns nu till bilen Kyl, stort Fläkt till kyl Kylare vxl låda samt styrservo Ny styrservo kort Wilwood bromsar 3 vägs stötdämpare Brandsläck, sprinkler säkerhetstank ny 2004 40 liter camarobakaxlar 2 st med extra drivaxlar Pedaler Alu med bromsvåg Avtagbar ratt samt komplett motor BMW 4 liters V8 med 6vxl Getrag samt insprut. Finns 2 st defekta Getraglådor 1 st motor ej renoverad med packning och lagersats 8 st slicks nya 7 st Brabusfälgar 18x8,5 ET 48 4st fälgar med regndäck ungefär halvslitet _________________ Lars Malmros |
|
Innan jag börjar med nedmontering av bilen så undrar jag om någon
är intresserad av att köpa allt som det är. Det är trots allt en original DTM kaross med mycket reservdelar från Rysselsheim. Skicka PM _________________ Lars Malmros |
|
Vill bara på detta sätt meddela alla intresserade att bilen kommer inte att säljas.
Detta kanske tycks virrigt men helt utanför mina möjligheter. Vi får väl se vad som händer 2007. Bilen är nu sammansatt igen och vilken serie kör vi då? _________________ Lars Malmros |
![]() |
SÄLJES
|
4731 besök totalt |