| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bortskänkes!!! 26" färg TV med Fjärr
|
1274 besök totalt |
|
Som sagt 1st 26" färg TV bortskänkes mot avhämtning i Haninge (Stockholm), ca 20år gammal mono TV, 1st scart, fjärrkontroll (Luckan sitter löst) funkar mycket bra och mycket välvårdad. Denna har varit i familjen sen ny och jag tog den med mig när jag flyttade hemifrån, men nu har jag uppgraderat och då blev den över. Vore synd att slänga den, kanske ngt för sommarstugan? mvh Kristofer
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Re:
Nja nu brukar vi ju säga att norr om tullarna (Solna) är norrland
Du har ingen bekant som kan hämta den da och härbergera den tills ni träffas? _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Upp en sissta gång da, till helgen 20é blir det i annat fall elektronikskrot av den.
Ingen som vill ha en garage tv? _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
|
||
|
Re:
jo jo, men problemet är att den står och tar plats du har ingen bekant som kan plocka upp den tidigare da, jag bor i haninge där den kan hämtas eller så tar jag med den till jobbet i Södertälje.
mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
![]() |
SÄLJES
|
1274 besök totalt |