Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 11329 besök totalt |
Jepp. Det är min f.d. bil. Jag växlade mellan att köra den och tipsa den nye ägaren om hur man bör göra. ![]() Vi får skaka tass på Kullen kanske? Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Hämtat sig efter en het och rolig dag på Sviestad!
Kanonkörning och kanonväder. Trevligt umgänge blev det också! Tackar Jan Nagy för provturen! ![]() Kul att Peter ifrån Borås som var på sin första träff upplevde sig välkommen i gänget. Ett gott betyg till BMWSC-folket! ![]() Tog en del bilder under dagen (kunde inte låta bli att låta min gamla häck fastna också, första och enda gången på slicks, förmodligen ![]() Esa: Jag stod där och tog några bilder, och så mycket hjullyft var det väl inte vad jag kunde se. Mycket av brutal attack dock ![]() för! Försöker få iväg bilderna till Peter E. så att han kan lägga ut dem på BMWSC:s hemsida. Snigelmodem... ![]() ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||
Ja... Så var det ... Du hade ju ingen "bil" längre. ![]() Var det du som pytsade ut oss flaggvakter i V70:n? _________________ Anders Dauner |
||||
Jepp, den dekaltrimmade! ![]() Men då har vi träffats trots allt? (Hhhmm....sådant här internetumgänge skapar konstiga situationer...?!?!) ![]() Mvh /Micke P.S. Jag vill ockå passa på att tacka Jan Nagy för en synnerligen trevlig åktur i M3:an! ![]() Den gick som f-n! ![]() D.S. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Tack Christian för dina fina bilder..
![]() http://www.bmwsc.com ![]() mvh Peter |
||||
Varsågod, Micke E!
Blev ju en något ryckig tur (man vill ju gasa lite, men får inte, gasar lite grann ändå, bromsar ner, osv osv ![]() Bra att bilderna kom fram Peter! Efter att först ha laddat upp en hel bamse-fil till Home med rykande modem, bara för att konstatera att det blev otillåten filstorlek, började jag misströsta ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 11329 besök totalt |