| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW E30 Touring eller ev. 325 coupé.
|
1360 besök totalt |
|
Vill köpa en fin E30 touring, helst 325 men övriga också intressanta, eller ev. en 325 E30 coupé. Automat och fyrhjulsdrivna är inte aktuella, inte heller rep.objekt. Hmm 318is är ju förstås alltid intressant också
Skriv en snutt om varför jag ska köpa just din bil och maila helst det till mig. Bilder går bra att skicka också. liu_racing(a)yahoo.se 073-933 15 44 _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||
|
E30 HAR ALDRIG FUNNITS SOM COUPE...NÄR SKA FOLK HAJJA DET?
Däremot kom dom i TVÅDÖRRARS-kostym som är riktigt trevlig. |
||||||
|
Re:
Ja skyll inte på mig, jag läser bara innantill på vad BMW själva skriver.
Menmen, nu ska jag inte sabba ditt 325-köp. |
||||||
|
_________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||||
|
Re:
Fin bil verkligen men några 70 lök hade jag ju inte tänkt lägga på en original 325 då ska den ju åtminstone vara guldpläterad i bästa pimp-my-ride anda
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||
|
Re:
e36 e ju 2 dörr o den heter ju coupe
_________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||||||
|
Re:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Coup%C3 Fast M3 har ju mer lutande bakruta än en vanlig E30...men BMW räknade nog dem också som sedaner. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
|
Re:
Som jag skrev ovan: "Ja skyll inte på mig, jag läser bara innantill på vad BMW själva skriver." E36 är av BMW uttryckligen en coupe så där stämmer det...E30 har aldrig omnämts som detta ...förutom av förvirrade blocketannonsörer.
Så det handlar inte om vad som är en coupe och inte...utan vad BMW valt att benämna dom som. Det var det jag avsåg.
Bra tillägg av Lennart. |
||||||
|
Re:
Jag skyller på dig. För övrigt tycker jag att tretjufemman i annonsen var lätt pervers. Usch vad ska jag skriva nu för att inte bli beskylld att vara destroyer-of-topic?? Eh... jag känner en kille som kanske har en fin E30 till salu? |
||||||
|
Re:
Ja allt är mitt fel...iaf att Mickes tråd nu är sabbad...
|
||||||
|
Re:
Bygger inte ni räser? |
||||||
|
Re:
Jooooo, fast just nu ganska less på skiten
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1360 besök totalt |