| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Tilletts nya broschyr med bilsäten , med Rejsa.nu anknytning
|
1144 besök totalt |
|
Tillett har kommit med sin senaste broschyr med bilsäten . Och 2 av bilderna har den duktige fotografen Niklas Falk här på rejsa tagit För er som är intresserad kan nämnas att Tillett B3 finns nu även i glasfiber. Till Tillett |
||||
|
Är det ngn i Sthlmstrakten som har en Tillett B3 som man kan få provsitta? Känns som om passformen är extra viktig i en ostoppad stol.
ove _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Det finns troligen ingen i Stockholmstrakten (vad jag vet) . Det finns i Hässleholm , Åsensbruk & Härnösand. Men om du vill provsitta en så kan det finnas möjlighet till det i Märsta på Torsdagkväll 11/1 eller Måndaglunch 15/1 . Jag åker/kommer med flyg och kan ta stolen med mig för provsittning. Den finns även stoppad .
Du behöver endast lägga på svensk frakt på priset om det inte går att lösa med någon som korsar landet
|
||||
|
Re:
Jag kommer att ta med mig stolen , så det finns möjlighet att provsitta och titta närmare för dom som vill |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1144 besök totalt |