| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW TURBO motor, koppling, lamelldiffspärr mm.
|
1904 besök totalt |
|
Ska ge vika för ett annat projekt! För inte kladda ned tråden allt för mycket så finns bilder mm här> http://www.robber.se/salj/ M106 motor som suttit på en BMW E23 745i från 1985. Motorn har original 252hk och denna ska klara en ca 450-500hk. Det är en 3,4L rak sexa med turbo för er som inte redan visste det. Dr Ernie portad topp ENEM/rörohlson kam (massor av lyft och mer duration än orginal) HKS wastegate T04E aggregat 58mm in 511cc spridare BMW M5 3,6 sprut (komplett med box såklart) Idag är toppen lös, , Topp och kam har gått 100 mil, så dom är som nya. Det följer med downpipe, en toppackning i koppar. Den har suttit i min E34, så tråget som sitter på är från 535 E34. Pris: 20000kr ___________________________________________________________________________ * SACHS 765 koppling och 4 puckad sinterlamell. Pris: 2500kr för de båda. Körda ca 200mil. ___________________________________________________________________________ * BMW M5 E34 lamelldiffspärr som gått ca 3000mil. I bra skicka mao. Bara diffspärren hus finns inte. Den diffar 25% Pris: 2000kr ___________________________________________________________________________ * 2st Skalstolar i glasfiber. Känns bra. Inge FIA lr något. Oanvända endast provsuttna. Inkl skenor och fästen. Pris: 2700kr ___________________________________________________________________________ * Kompletta dörrar till E34 svarta med elhissmotorer alla sladdar och inredning mm till de. Pris: 1200kr _________________________________________________________________________ OMP skinnratt med Quickreleasenav Pris: 1500kr _________________________________________________________________________ * Instrumentbräda till E34 bara brädan inga mätare. Pris: 500kr ___________________________________________________________________________ Ring 0735 177 177 för mer info. Allt finns i Stockholm / Solna _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Jakan > Solna tar jue en 10min. Bara komma
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
vet , men jag måste lägga min dollars på asconan i år
/Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
Nä det är en liknande modell men inge snapp-off _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Då jag ska behålla det jag inte sålt
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1904 besök totalt |