| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Några Pantera filmer, två från Falsterbo Sprint Race
|
2269 besök totalt |
|
Här är en länk till filmsidan på min hemsida.... http://www.bodinecc.com/Movies.html _________________ Erik Bodin -My God -My Country -My Detomaso Pantera (not necessarily in that order =) www.bodinecc.com |
||||
|
Var precis som mini ner och såg när bilen framfördes i falsterbo och både dess utseende och ljud var riktigt skönt.
Ljudet var nog på topp 5-listan av vad man hört i verkligheten än så länge, riktigt skönt ljud! _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
|
Låter helt underbart! , speciellt när man stod i utgången till rakan som press .. nära himmelriket upplevelse
. Nästan så man får tacka för ljudet
Såg föresten att du hade en av mina bilder på sidan.. där det står om bilen.. kul .
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
MUMS!!
Vilken V8 har du yxat i? Har du kanske nån projekttråd ligger nånstans? EDIT : Jag är dum i huvet. Förlåt. Jag kunde ju läsa på din sida om jag var nyfiken
Förresten, du borde lägga till target="_blank" i länkarna så att de öppnas i ett nytt fönster ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
|
Re:
Man tackar, man tackar.
Ja, riktigt bra bilder dom där Vet någon förresten när FCSS tänkte släppa filmen de spelade in under Sprint Racet???
Vi hade nämligen en av deras kameror monterade på taket under andra heatet, skulle va riktigt kul och se hur det blev.....
_________________ Erik Bodin -My God -My Country -My Detomaso Pantera (not necessarily in that order =) www.bodinecc.com |
||||
|
Re:
Tackar! Jag tror att den filmen är klar då min bror väntar på DVD:n och fick svar strax innan jul att den var på gång att börja skickas ut eller liknande. om du menar filmen som Håkan Linder (sweracing) pulade ihop. _________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Tackar..... Det va den jag menade _________________ Erik Bodin -My God -My Country -My Detomaso Pantera (not necessarily in that order =) www.bodinecc.com |
||||
|
Re:
ok det var till och med så att min bror fått den nu, så kikade lite på den igår,den var trevlig. Jag syndes många gånger i min gula väst o kameran i högsta hugg!
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Visst, lägg upp dem här, skulle va kul att se
_________________ Erik Bodin -My God -My Country -My Detomaso Pantera (not necessarily in that order =) www.bodinecc.com |
||||
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2269 besök totalt |