| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 4punkts bälten
|
2381 besök totalt |
|
2 st Titan 4punktsbälte, 2"midja, 3"axelband, korta axelband för montage i exempelvis Se7en, FIA naturligtvis 3000:- för bägge Allt nytt och oanvänt 0156/21164 hem 08/55352431 jobb _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
|
Nä, det är en steglös. Jag har ett datablad liggande på den ngnstans där tryckreducering sfa rattläge framgår. Skulle kunna skanna det och lägga upp här om du är intresserad.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
|
Det mesta sålt, nu är det bara bältena kvar. Skynda slå till nu innan lönen hinner gå till hyra eller nåt annat trams.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
|
Kylaren är nasad. Det enda som är kvar är bältena och faktiskt det röda tanklocket kom jag på nu ja. Det är ett Jazlock avsett att sitta monterat direkt på tanken, alltså utan slanganslutning.
![]() |
SÄLJES
|
2381 besök totalt |