Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1300 besök totalt |
Kan inte söka
När jag försöker söka i forumet tar det jättelång tid, och sedan blir webbläsarfönstret bara en vit bakgrund när den har laddat klart. Jag kör mac och har provat safari och firefox _________________ Daniel Gustavsson |
||
du söker antagligen på ett för mycket använt begrepp.
Jag har försökt söka rejsa på tex aerodynamik med precis samma framgång. Var säker på att jag skapat en tråd med liknande problem men lyckas inte hitta den. ![]() HUr som helst - du får försöka speca lite noggrannare vad det är du söker efter (tex aerodynamik vinge osv). Tyvärr verkar det vara forummjukvaran som lämnar endel att önska har jag för mig att jag fick som svar. ![]() |
||
PhpBB har stora brister när det gäller sökfunktionen.. Nu är ändå rejsa ett av de forum som faktiskt har ganska bra och väl fungerande sökfunktion.. Men det ställer fortfarande lite krav på användaren på så vis att man ofta måste speca med mer än ett ord och gärna i vilken forumdel man vill söka i för att fort få en träff eller för att få en träff öht.
Nu till våren tror jag phpbb kommer att gå in i version 3 och med den kan man väl anta att funktionen kommer att vara rejält genomgången.. om rejsa kommer att gå över till tredje generationen Bulletin Board vågar jag dock inte svara på, det får Magnus kommentera. _________________ /Anton Lillsund |
||
om inte rejsas sökfunktion klarar jobbet, kan man alltid prova Google.
Såhär: http://www.google.se/search?hl=sv&am |
||
Re:
De är inte många, men du har dina ljusa stunder ibland! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1300 besök totalt |