| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 5PAPPSBIL!!! Nissan Micra -86 få mil, bra v&s-däck, fin!
|
1568 besök totalt |
|
S: 5PAPPSBIL!!! Nissan Micra -86 få mil, bra v&s-däck, f
Ska sälja denna utsökta stadsbil i förmån för ny bil. 16500mil ca. Nya bromsar Ny koppling Nya stift Väldigt fina v&s däck Några få rostfläckar Startar kanonlätt å går bra Ska bes i januari ut. Ägd i många år av min faster så lugnt körd Säljes som det står för 5000kr BILLGT!!! Jämför själv http://www.blocket.se/li?q=micra&
_________________ Emil Koop Familjekärra: Tiguan R-Line 2019 190TDI Hoj: BWM R90 Offroad -71 ATV: Cforce 820L 2018 |
||||
|
Bilen är körd och till viss del omhändertagen av min syster den senaste tiden.
Bilen går bra och drar ingen bensin alls (nästan) För er information kan jag säga att bilen är upphissad av trucken för att vi bytte till vinterhjul.. Perfekt 5-pappsbil för övrigt _________________ /Anton Lillsund |
||||
|
Re:
Vi behöver ju en andrabil... Och jag är i Hallstahammar på lördag... hmm... |
||||
|
Re:
kommer en imorrn å kikar. hör av mig om den är kvar sen _________________ Emil Koop Familjekärra: Tiguan R-Line 2019 190TDI Hoj: BWM R90 Offroad -71 ATV: Cforce 820L 2018 |
||||
|
Re: S: 5PAPPSBIL!!! Nissan Micra -86 få mil, bra v&s-däc
Menar du att den är besiktigad till och med januari? Pris besiktigad? (alltså körd genom för för att se att inte allt kring däcken måste bytas?) Regnr? /karl _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
ja bes. till sista jan. ja vad betalar du för att få den bes. då? får ja 5000 så är ja nöjd. då fixar ja tid så fort det går men då vill ja nästan att vi gör upp om du ska köpa före. den gick igenom UA sist på bes iaf.
reg nr. MWF909
_________________ Emil Koop Familjekärra: Tiguan R-Line 2019 190TDI Hoj: BWM R90 Offroad -71 ATV: Cforce 820L 2018 |
||||
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: 5PAPPSBIL!!! Nissan Micra -86 få mil, bra v&s-däck, fin!
|
1568 besök totalt |