| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Renault clio 16v 1,8 -91 def
|
1253 besök totalt |
|
Säljer nu min clio som jag ej har tid eller ork att reparera. Clio 16v 1,8 139hk org chip sportavgas öppetfilter Cupchassi 15" org speedline fälgar blåmet 21000mil martini ratt elhissar taklucka osv.. Bilen har en del defekter spricka i framrutan Lite rost på bakskärmar Trösklar finns det rost på, en bör nog fixas innan bes iallafall Finns även rost i nederkant på dörrarna. huven är spacklad i framkant o behöver finspacklas o lackeras. obes oskattad sen till det värsta=) Växellådan på bilen är förmodligen def, har låst sig i en växel o får ej ur den. så bilen går ej o köra med tyvärr, men kan starta den o den går fint i motorn o så. Så bilen säljes som rep objekt, lägg ner lite tid o pengar så är det en rolig kärra. Pris:6000kr kom o hämta på släp eller ngt,bilen ska bort bara! 0704880404 torpeden4@hotmail.com maila för bilder! _________________ Michael Grönberg |
|
Skulle kunna vara intresserad av fälgarna och eventuellt motorn om priset är rätt. Om du bestämmer dig för demontera bilen och sälja lite delar naturligtvis. Är lite långt att för att hämta en komplett bil.
Skulle vilja ha lite mer information om fälgarna. Lägg gärna upp lite bilder om du har eller maila till mig på silldro@bostream.nu _________________ Renault 5 GTE -88 |
|
ja motor o fälgar e just sånt som kan säljas om jag får några tusen för det.
men jag har ingen anning va sakerna kan va värda? fälgarna borde vell va värda lite pengar iallafall motorn e vell ett par tusenlappar där kanske? skicka ett mail till mig så kan du få bilder på hela bilen så ser du fälgarna oxo dom är i bra skick i övrigt, inga kantskrap va jag sett men ska kolal nogrannt, klarlacken har dock släppt på några ställen. _________________ Michael Grönberg |
|
Det var skönt att höra. En sån bil ska man inte slakta. En Gti-klassiker. Kommer ihåg när man satt o dregla över den i Teknikens Världs Gti-test -91
|
|
jo har alltid själv tyckt dom vart as coola oxo.
men riktigt skit o mecka i! det va inga fina ord som kom ur brossan när han hjälpte mig me bilen, men några av dom barnvänliga o roliga saker vart iallafall "ohhhhoooohhhhh(förbannad) dom jävla fransmännen!!! sånna som går me en 38a på ena skon och en 45a på den andra" ja kort sagt det va ingen bil som uppskattades i vårt garage, man får nog va entusiast eller ha mer tålamod om man ska mecka franskt iallafall hehe. Får vell ge det en ny chans kanske om några år o testa på en igen hehe. _________________ Michael Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
1253 besök totalt |