| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt
|
2734 besök totalt |
|
Re:
om du undrar om de funkar ungefär som en Öhlinssats för 20000:- så är svaret nej. om du däremot frågar om de är prisvärda så är svaret Hell Yea!
_________________ Fredrik Moberg |
||||||
Var om dom var prisvärda som jag menade, hur mkt är de i frakt tro? Mvh Henrik _________________ Henrik Stålberg BMW 320i -87 Räcer BMW 325i touring -01 Brukis Kawasaki KX250f -09 Leksaken Lynx RC 600 -07 Vinterleksaken |
||||||
|
Kan du slänga upp en bild eller skicka
en till KungFjupp@hotmail.com ?? _________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||||||
|
Jag skulle också vilja ha lite bilder!
mikael@regnell.se
GE-Motor, vad är det för något? Är det egen tillverkning eller är det H&R eller K&W grejor som de bara brandat om? Kort och gott, vad är det för märken på grejorna? Vet du vad det är för fjäderkonstanter? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
http://www.gemotorsport.se/ Dom importerar lite olika märken (i framtiden pratas det om AVo också.). Prylar som funkar helt ok och är hårdare än original, men inget chassi med prio 1 på bankörning. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
|
Precis, så kan man uttrycka det. För 1500 spänn får man sällan ett racechassie, men de ger riktigt schysst väghållning om man jämför med original.
Några bilder har jag inte, men det finns på deras hemsida. _________________ Fredrik Moberg |
||||||
|
Re:
Så långt är jag med, likväl är jag inte den person som köper grisen i säcken.
ok, vad heter grejorna då? Det finns mycket på den hemsidan...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Här kommer lite mer info: Märket på grejorna är G&M De sänker 60/40 och de är för 51mm fjäderben (316, 318, 320 mm. spelar nog ingen roll vad jag vet). http://www.mamut.com/controls/shop/s OBS! Hela fjäderbenet är inte med som på vissa bilder. _________________ Fredrik Moberg |
||||||
|
det är inte samma på touring och sedan!
säljer du lite billigare utan bakfjädrar? så köper jag det ändå, jag kan nog fixa fram bakfjädrar till touring. du behöver inget till E30, kanske byta med nåt
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
|
Re:
hej! Har du kvar sakerna? Skulle skaffat gula koni, men oväntad ekonomisk situation gör att den saken blir lite ändrad. Så jag skulle behöva något billigt kit att slänga på så jag inte vinglar av vägen : mvh peter
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||||
![]() |
SÄLJES
Sålt
|
2734 besök totalt |