Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (11372 totalt) |
Tyvärr blir det bara filmer när ngn annan varit där o filmat. har tyvärr själv ingen videokamera
![]() annars hade jag spänt fast den fram på karten o tagit lite filmer =) kolla in https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php stora filer, men klart värt det =) _________________ -- Audi A4 TSquattro |
ok. nu har man haft racepremiär, och leder km:et lustigt nog.
Vad märktes annars.. trodde vi hade timat kval, så jag försökte bara få till en bra tid, men det hade vi inte alls ![]() Positionerna från kvalet avgjorde startposition. ![]() Annars, vad ska man säga.. bromsbelägg slits oerhört fort! Får justera om bromsarna efter varje pass (8-10varv) skruvar har en tendens att skruva loss sig själva av alla vibrationer som karten utsätts för. Efer första kvalet skruvade jag dit bakdrev som satt löst, styrstag, och spindelleder fram, och motorn hade flyttat sig lite oxå. ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
Nu har även jag en sådan här leksak
![]() Men jag behöver info om denna... Sprängskisser på förgasare och motor hade varit underbart. Behöver veta ungefärliga grundinställningar på förgasare och dylikt(då min bara fungerar på fullgas). Lämpligt ställe att köpa prylar på skulle också vara kul att hitta(behöver fler drev då min toppar 119,5 km/h enligt GPS:en). Antingen är jag Googel-analfabet eller så hittar jag bara dåligt på nätet. Finns det ett forum kanske? _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 Honda Accord 2,4 -10 |
www.radne.se har ett rätt stort sortument.
Finns en sprängskiss på motorn i radnes katalog, vet inte om den finns på hemsidan dock. Förgasaren har ja tyvärr ingen aning om då de va några år sen ja körde me den. _________________ Emil Jönsson |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (11372 totalt) |