Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 13260 besök totalt |
Sätt ut en köpesannons på autopower. Skriv att du är ute efter 15" krysseker till E30 så ska du nog få ett och annat svar ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
Jo, jag har haft det, men det verkar inte vara några som läser köpesannonserna, och där blir man ju klassad som korkad om man vill ha nått mindre än 17" ![]() Jag läser "säljes" varje dag sen jag köpte bilen, men har inte hittat nått intressant än, har inte lust att köpa fäljar för mer än vad bilen är värd. Såg en annan bil här om dagen med MiM fäljar ET18, är det bra eller dåligt om man ska svänga ?? Är inte kryssekrarna tunga ?? _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||||
Dom väger 7,4kg/st...Kan dom här vara nåt förresten: http://www.blocket.se/view/4158027.h _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||||
|
||||||
|
||||||
Re:
Tack!! ja är en mycket nöjd ägare av denna bil!! tack för ett lyckat köp! i väntan på sommaren har följande skett: -mtech spoiler fram lackad o monterad! -k&n 57i -momo mattor -mtech II ratt _________________ Jens Granberg |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 13260 besök totalt |