| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kolfiberdelar till bmw:kanske sista innan våren&sommaren
|
4235 besök totalt |
|
S: Kolfiberdelar till bmw:kanske sista innan våren&somma
Insug m3 e30:7800+160kr frakt inom sverige=7960 Insug M3 E36 :9500:- ink frakt i sverige. Insug M3 E46 15000:- ink frakt i sverige M3 e30:Alla delar håller bra klass,prepreg&autoklav. Huv Kolfiber 9995:- skickas EJ Skärmar fram i kevlar,ej synlig struktur 7800:- paret.Skickas EJ Evo 2 (cecotto) front del kolfiber 3600:- + ev frakt Air ducs(luftintag för dimljus)kolfiber 1300:- ink frakt. Vinge i kolfiber(ej synlig struktur) med kolfiber flap(synlig kolfiber struktur) 5700:-+ ev frakt samma vinge men i glasfiber med samma flap:4700:- + ev frakt Splitter i kolfiber 2000:- + ev frakt E36:Gt front splitter i kolfiber 2500:- + ev frakt gt console kolfiber 2100:- + ev frakt Som vanligt är de förskotts betalning då delarna görs på beställning,vänte tiden är upp til 1 månad beroende på mängde av delar(brukar ta 2-3v) Finns säkert några som kan verifiera min ärlighet och finish på delarna på forumet,inget slutdatum på beställningen utan när de är lagom så kör ja på. Skickar HELST inte delarna från mig utan uppskattar hämtning i Linköping eller ev mötas på vägen. maila,pm eller ring.0736 76 61 64 mail:Silverpilen77@hotmail.com /Fredrik _________________ Fredrik Netzell |
||||
|
Re:
[quote="Extreme"]
Japp de är bra grejer.Får mitt eget i veckan (ÄNTLIGEN) efter att ha försett div bmw tokar med delar. Skulle vara intressant att se bilder hur insugen är uppbyggda. |
||||
|
Jag har också fått mitt insug och jag är mycket nöjd. Grym finish och passform. Skulle sätta dit lufttempgivaren idag i tratten längst fram. Fanns en liten markering och en upphöjning innuti. Mycket seriöst. Och jag blev glatt överaskad när jag började borra och uppäckte att det va en liten aluförstärkning inguten. Bara att gänga och skruva dit givaren.
|
||||
|
Re:
[quote="eastmotorsport"]
Som ett dtm insug.Här finns bilder som danne lagt upp åt mig(tack) har även nya bilder innuti mm som jag inte lagt upp.http://www.danneeklund.nu/extreme/ _________________ Fredrik Netzell |
||||
|
Re:
Thats good shit! ringer i helgen om lite saker....ha de. _________________ Fredrik Netzell |
||||
|
Re:
svarar för extreme med länk till bilder han lagt upp i tidigare tråd http://www.danneeklund.nu/extreme/ _________________ Michael Ralston |
||||
|
Re:
Bra tack,har bilder på bla huv och mer utförliga bilder på m3 e30 insug och maila ifall de finns intresse. _________________ Fredrik Netzell |
||||
|
Fick min vinge idag, och jag måste säga att jag är otroligt imponerad över finishen. Snygg flärp med försänkningar för konade insexskruvar, rak och fin vinge i övrigt. Var lite nervös eftersom jag sålde en original sport evo vinge till förmån för denna, men det var helt obefogat. Har för många år sen själv importerat glasfibervingar från england, iofs en helt annan prisklass, men där skulle man vara glad om det överhuvudtaget gick att använda prylarna på bilen. Jag är JÄTTENÖJD!
nu ska jag bara ha tid att börja skruva med bilen också... |
||||
|
Re:
Härligt att du är nöjd,och de lasset som är beställt kommer nu i veckan.....hör av mig till alla om adress mm annars om ni läser detta så pm:a adres mm ./Fredrik _________________ Fredrik Netzell |
||||
|
Ingen ny beställning på G?
Är det någon so mhar beställt från e30shop.de och vet hur finishen och lev.tiden är? |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Kolfiberdelar till bmw:kanske sista innan våren&sommaren
|
4235 besök totalt |