| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
slettet
|
1088 besök totalt |
|
Re: Carrera GT Death Valley
Det stog tre sådana på macken i Arjeplog i vintras. Skitfin bil! Nu har jag sett fyra st sånna samanlagt. Bilder: www.stratosquattro.tk _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||||||||||
|
Jag tycker det är fräckt. Är ute och tittar på bilar ganska mycket. Man ser ju en och annan. Vilken bil! _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||||||||||
I framkant på taket så ser det ut att sitta någon genomskinlig grej över skarven mellan tak o rutram? Eller sitter det över hela taket? Ser nästan ut som dom tejpat just skarven så det inte läcker in om det regnar (precis som jag fick göra på min 911 targa innan jag fick targataket renoverat )
Sen undrar jag vad den fyrkantiga lilla saken på taket är för nåt? och sen... till sist, alla små hål? _________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Det var en -70 och glipan mellan sidofönstret och targabågen (b-stolpen) var nog en centimeter eller så längst upp....
BTW: Cool "autograf", hehe. Har han klarlackat ordentligt över den så den blir kvar ? Vad hände egentligen för att föranleda autografen??
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Den har jag sett. Fin bil. Den stog på Porsche Center i Borås innan, jag har varit och tittat på den. Vil ha!! _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
slettet
|
1088 besök totalt |