| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vem säljer Thermo Tec hela värmeskydds sortiment?
|
1030 besök totalt |
|
GIK och Lövén har några enstaka grejer men jag vill åt allt godis som www.thermotec.com har. De har massa fiffiga lösningar på värmeskydd för slang, torpedväggar och coating för lindade grenrör m.m. som jag är nyfiken på. Särskilt den speciella färgen för lindade grenrör och deras värmebeständiga lim är jag sugen på. Det finns en massa firmor i USA som har deras grejer men det går tydligen inte att skicka spray burkar med flyg frakt från USA. Tacksam för tips på var jag kan handla! _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
http://www.karnag.se/ Har en hel del värmeisolerings saker.
_________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||
|
Re:
Jag känner till Karnag men de är ännu en i raden av firmor som aldrig svarar på mail eller har en fungerande hemsida. Dalhmes hade faktiskt numera riktigt mycket grejer och där fick jag tag i allt jag behävde. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
Kolla med Rod and Race, de har en hel del amerikanska prylar och borde ha deras sortiment.
www.rodandrace.com Telefon: 08-649 08 00 _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||
|
Dalhems hade allt jag behövde och nu är hälftena av det monterat!
Jag får återkomma med rapport på kvalle och funktion! _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1030 besök totalt |