| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 3 @ Brands Hatch, 25/1, kl 19.00
|
5436 besök totalt |
|
Re:
Hej Ainis. Vikterna läggs till under timing - sector times genom att klicka på den förare som man vill ge extra vikt. Förmodligen det mest logiska stället att lägga det på men det fungerar bara hos hosten och endast om man hostar via spelet, ej på dedi server.
|
||||||
|
Tack för go' racing ikväll! Ska inte tjata mer på lagget, vi vet alla vad som hände. Ber om ursäkt till F. von Elling i BMW:n samt ainis i Chevan som jag troligen var i kontakt med i samband med att det laggade till
. INTE med flit eller så! Väntade in och släppte iaf förbi Elling, men några andra hann också förbi .
Vill lova att det var bakhalt mot slutet! I andra racet kom jag närmare och närmare Tibur i E46:an, men båda vi hade väldiga problem med fästet på de 3-4 sista varven . Sedan var min bil sne som en kråka och drog höger (jobbigt i alla vänstersvängar) efter alla sammanstötningar, men det var skoj ändå!
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
|
Re:
Hoppas jag kan ta över picards BMW efter femte rejset, e46 lever bara på toppvarven, och i övrigt snäppet sämre. Tror inte nån bil var särskilt fräsch efter alla lagg smällar |
||||||
|
Re:
Dessutom tycker jag E46:an är betydligt mer nervös än E90, speciellt över kerbs. Men, är ju trots allt en gammal bil i sammanhanget. Tror du blir rätt farlig med lite nyare material efter race 5
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
Re:
var det på 3:e varvet? jag låg en 10 sek efter 407:an och såg ingen i backspegeln, när jag helt plötslig far 30 m upp iluften och gör något slags trapetskonst och när jag landar på banan igen är jag på väg åt fel håll!! Så det var nog vi som möttes Rolle :-) Frågan är vem eller vad körde jag på???? _________________ Tomas Reinicke |
||||||
|
Det blev inga gula eller röda kort detta race... Bra!
Det går fortfarande inte att ladda upp bilder så jag skriver resultatet här istället... Race 1: Klurax 10p Morespeed 8p Blymage 6p FvE 5p ssgreen 4p Rickard66 3p cormac 2p Kavic 1p Race 2: Rickard66 10p ssgreen 8p Tibur 6p Klurax 5p Ainisse 4p ThomasT 3p Emil Jönsson 2p Morespeed 1p Total poängställning: Rickard66 46p FvE 30p Blymage 27p Klurax 19p Morespeed 17p Tibur 15p ssgreen 12p ThomasT 9p jont3 8p Bondblues 8p Cormac 7p NiklasM 4p (AR)Göran 4p Ainisse 4p Ronnback 3p Emil Jönsson 2p Kavic 1p Resten har 0p _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Re:
Kul att rejsa sidan är igång igen. För det första får jag be om ursäkt om jag ställde till det för dig Kavic o någon mer som var framför mig i slutet av första rejset. Helt plötsligt var jag skälv på banan såg inte en bil o sedan när jag kom ut på start o målrakan så small jag på någon eller några vet inte för jag såg ingen. När jag väl kom till mållinjen förlorade jag kontakten med Steam vad det nu berodde på vet jag inte. Nu när det äntligen fungerade så bra och det var ett så roligt rejs när jag fick skansen o ligga o hetsa Kavic i några varv, men han har ju varit med ett tag den gamle räven så han lämnade ingen lucka inte, he he !! Mycket synd bara att jag inte fick vara med på det andra rejset, men såg här att det var problem med lagg så det hade kanske gott åt skogen ändå. /Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Japp kul med lite Pegge-poäng!
Jag har ju glömt att skriva in hur det ser ut i konstruktörsmästerskapet!!!!!! BMW 86p Alfa 61p SEAT 49p (kom igen nu...Alforna ska vi slå iallafall....) Honda 25p Cheva 11p Pegge 2p _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Re:
Inga problem Stig du gjorde inget som störde min körning, Synd bara att du inte kunde vara med dom sista varven, det hade nog blivit svettigt för mej då _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Re:
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Race 3 @ Brands Hatch, 25/1, kl 19.00
|
5436 besök totalt |