Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
RACE: Race 3 @ Brands Hatch, 25/1, kl 19.00
<<   1, 2, 3
5436 besök totalt
Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

En anna skum grej: Jag har "reply on" men min repris är väligt kort och slutar innan loppet kommer igång???

Stockholm
Här sen Nov 2004

Re:

Ainisse skrev:

En till fråga: Hur fungerar detta med vikter? Försökte hitta var man ställer in det men hittaer inte. Nåt som sker på servern???

Hej Ainis.

Vikterna läggs till under timing - sector times genom att klicka på den förare som man vill ge extra vikt. Förmodligen det mest logiska stället att lägga det på men det fungerar bara hos hosten och endast om man hostar via spelet, ej på dedi server.

Citera
Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

Got it!

Uppsala
Här sen Dec 2006

Tack för go' racing ikväll! Ska inte tjata mer på lagget, vi vet alla vad som hände. Ber om ursäkt till F. von Elling i BMW:n samt ainis i Chevan som jag troligen var i kontakt med i samband med att det laggade till . INTE med flit eller så! Väntade in och släppte iaf förbi Elling, men några andra hann också förbi .

Vill lova att det var bakhalt mot slutet! I andra racet kom jag närmare och närmare Tibur i E46:an, men båda vi hade väldiga problem med fästet på de 3-4 sista varven . Sedan var min bil sne som en kråka och drog höger (jobbigt i alla vänstersvängar) efter alla sammanstötningar, men det var skoj ändå!

Svenska Wankelregistret
Citera
Tibur
Piteå->Långträsk
Här sen Jan 2004

Re:

Klurax skrev:
Vill lova att det var bakhalt mot slutet! I andra racet kom jag närmare och närmare Tibur i E46:an, men båda vi hade väldiga problem med fästet på de 3-4 sista varven . Sedan var min bil sne som en kråka och drog höger (jobbigt i alla vänstersvängar) efter alla sammanstötningar, men det var skoj ändå!

Hoppas jag kan ta över picards BMW efter femte rejset, e46 lever bara på toppvarven, och i övrigt snäppet sämre. Tror inte nån bil var särskilt fräsch efter alla lagg smällar

Uppsala
Här sen Dec 2006

Re:

Tibur skrev:

Hoppas jag kan ta över picards BMW efter femte rejset, e46 lever bara på toppvarven, och i övrigt snäppet sämre. Tror inte nån bil var särskilt fräsch efter alla lagg smällar

Dessutom tycker jag E46:an är betydligt mer nervös än E90, speciellt över kerbs. Men, är ju trots allt en gammal bil i sammanhanget. Tror du blir rätt farlig med lite nyare material efter race 5

Svenska Wankelregistret
Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

såg jag i syne igår eller mötte jag en bil på banan

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
CTBR
Stockholm, Bromma
Här sen Jan 2006

Re:

rolle SRM skrev:
såg jag i syne igår eller mötte jag en bil på banan

var det på 3:e varvet?

jag låg en 10 sek efter 407:an och såg ingen i backspegeln, när jag helt plötslig far 30 m upp iluften och gör något slags trapetskonst och när jag landar på banan igen är jag på väg åt fel håll!!

Så det var nog vi som möttes Rolle :-)

Frågan är vem eller vad körde jag på????

Stockholm
Här sen Aug 2006

kunde tyvärr inte komma nu heller:( tiden är knapp och att komma hem så tidigt va värre än jag trodde! Men jag försöker komma nästa rejs!

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Det blev inga gula eller röda kort detta race... Bra!

Det går fortfarande inte att ladda upp bilder så jag skriver resultatet här istället...

Race 1:

Klurax 10p
Morespeed 8p
Blymage 6p
FvE 5p
ssgreen 4p
Rickard66 3p
cormac 2p
Kavic 1p

Race 2:

Rickard66 10p
ssgreen 8p
Tibur 6p
Klurax 5p
Ainisse 4p
ThomasT 3p
Emil Jönsson 2p
Morespeed 1p

Total poängställning:

Rickard66 46p
FvE 30p
Blymage 27p
Klurax 19p
Morespeed 17p
Tibur 15p
ssgreen 12p
ThomasT 9p
jont3 8p
Bondblues 8p
Cormac 7p
NiklasM 4p
(AR)Göran 4p
Ainisse 4p
Ronnback 3p
Emil Jönsson 2p
Kavic 1p

Resten har 0p

Team Swedish Racing Mates
Citera
Stig Fasth
Skara
Här sen Jan 2003

Re:

Kavic skrev:
Stig Fasth skrev:
Får köra runt oljan i motorn på Chevan lite, så jag kommer nog.
/ Stig

Vad hände dej Stig ????

Kul att rejsa sidan är igång igen.
För det första får jag be om ursäkt om jag ställde till det för dig Kavic o någon mer som var framför mig
i slutet av första rejset. Helt plötsligt var jag skälv på banan såg inte en bil o sedan när jag kom ut på
start o målrakan så small jag på någon eller några vet inte för jag såg ingen. När jag väl kom till mållinjen
förlorade jag kontakten med Steam vad det nu berodde på vet jag inte.
Nu när det äntligen fungerade så bra och det var ett så roligt rejs när jag fick skansen o ligga o hetsa
Kavic i några varv, men han har ju varit med ett tag den gamle räven så han lämnade ingen lucka inte,
he he !! Mycket synd bara att jag inte fick vara med på det andra rejset, men såg här att det var problem
med lagg så det hade kanske gott åt skogen ändå.

/Stig

Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005

Synd ja missade första racet.. Kul man fick lite poäng iaf.. Känns inte riktigt som att Peugeot'en har lika mycke kraft som dom andra men kan ju va inbillning (aka dålig förare )

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Japp kul med lite Pegge-poäng!

Jag har ju glömt att skriva in hur det ser ut i konstruktörsmästerskapet!!!!!!

BMW 86p
Alfa 61p
SEAT 49p (kom igen nu...Alforna ska vi slå iallafall....)
Honda 25p
Cheva 11p
Pegge 2p

Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Stig Fasth skrev:
Kavic skrev:
Stig Fasth skrev:
Får köra runt oljan i motorn på Chevan lite, så jag kommer nog.
/ Stig

Vad hände dej Stig ????

Kul att rejsa sidan är igång igen.
För det första får jag be om ursäkt om jag ställde till det för dig Kavic o någon mer som var framför mig
i slutet av första rejset. Helt plötsligt var jag skälv på banan såg inte en bil o sedan när jag kom ut på
start o målrakan så small jag på någon eller några vet inte för jag såg ingen. När jag väl kom till mållinjen
förlorade jag kontakten med Steam vad det nu berodde på vet jag inte.
Nu när det äntligen fungerade så bra och det var ett så roligt rejs när jag fick skansen o ligga o hetsa
Kavic i några varv, men han har ju varit med ett tag den gamle räven så han lämnade ingen lucka inte,
he he !! Mycket synd bara att jag inte fick vara med på det andra rejset, men såg här att det var problem
med lagg så det hade kanske gott åt skogen ändå.

/Stig

Inga problem Stig du gjorde inget som störde min körning, Synd bara att du inte kunde vara med dom sista varven, det hade nog blivit svettigt för mej då

Ola L
Stockholm
Här sen Maj 2005

Vad låg ni på för tider i det här racet? Har suttit och kämpat med Brands och jagat tider, så det vore lite intressant att se hur man skulle ligga till.

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

ola L skrev:
Vad låg ni på för tider i det här racet? Har suttit och kämpat med Brands och jagat tider, så det vore lite intressant att se hur man skulle ligga till.

Citera
Ola L
Stockholm
Här sen Maj 2005

Tackar thumbs up

Ser ut som man skulle hänga med ialla fall och kunna ha kul.

RACE: Race 3 @ Brands Hatch, 25/1, kl 19.00
<<   1, 2, 3
5436 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande