| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Wilwood Superlight
|
3544 besök totalt |
|
Säljes 2 st Wilwood Superlight IIA fram ok med halvslitna belägg Gator. Har använt dom till 330x35 skivor på en M3 E30 . Adaptrarna till M3 E30 ingår. Pris 3500;- SÅLDA
_________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||
|
Re:
Det gör dom nog inte tyvär, inte alls samma sorts ben
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Att det inte är samma fjäderben det har jag helt klart för mig men bult delningen till oket behöver ju inte skilja på dom .
Killen jag köpte dom av hade haft dom på en E30 , det beror ju på adaptern och vilka skivor du tänkt åka med. Micke Eriksson Örebro här på forumet har mina gamla skivor som jag fick med när jag köpte oken. Han fick skivorna när han köpte sin M3a av J Karaus. Annars har jag 2 st M3 E30 fjäderben med coilover , Grupp N Bilstein insatser styrarmar och nav till salu. _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||
|
Det är inte några fjädrar med skall ha dom på mina DTM ben men justerbar topplagring ingår.
Jag har åkt med 140nm fjädrar 100mm låga + 70mm hjälpfjäder Det är 51mm fjäderben dia på kolvstången är 40mm. Pris ge ett bud . Inga skambud besvaras ej.
MFG UW _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||
|
e de kompletta coiloverfjäderben, och de enda som fattas e fjädrar??
hembyggda eller köpta? kan du slå ihop något paketpris me fjäderben och oken? Du kan pm:a så får ja se ifall budgeten räcker till ..
mvh _________________ V a n d a d.B a n i a n O=O===ll=ll===O=O |
||
![]() |
SÄLJES
|
3544 besök totalt |