Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4582 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
Fick ned Taxi 3 med kazaa, dock utan subs... Inte så kul när man inte förstår Franska =/ |
||||||||||||||||||||||||
Ja jag kan inte låta bli att skriva här oxå..
Jag tyckte om F&F, lite som American Grafitti på sin tid (kanske?). Stylade bilar kan vara trevligt att titta på ibland. Men jag kommer nog hyra 2F2F på dvd med några polare (ser den nog på bio om jag får det gratis). Det dräller inte av bilfilmer eller filmer med bilar i vilket är synd. Mina favoriter är: -det mesta med Luc Besson (stavning? i.a.f Ronin, Taxi1) dom är så härligt råa -Flåklypa GP -Gone in 60sec (-74), som en dålig/bra porrfilm, ni vet liten handling, kassa skådespelare och MYCKET av det viktigaste.. -LeMans -The Italian Job -Cannonball Run 1&2, skojjiga -Vanishing Point, orginalet är trevligt (-71?) Sen tittar jag faktiskt på Gis (bara för att en blå M3a e med ![]() Bullit har ett par trevliga scener men filmen har jag tröttnat på. Remaken av Gone in 60 är rena dyngan (såg den på bio ![]() Driven vägrar jag att se. Har sett sekvensen när Sly kör i en tunnel med cart bilen och skriker till sin kompis att stanna ![]() Det här med fel i filmer får man nog leva med. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||||||||||||||||||||
Skulle vilja röstat "Jag har sett den men säger inget till någon..."
Sköna gasollågor när dom står och gasar ![]() Sen använder dom ju inte sina fina 4p bälten.. ![]() Tittade lite på den supran som är med i F&F.. dååålig passform på spoilerpaketet. Tror nog att det mest är tröjor å dekaler där... _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||||||||||||||||||||
Sen åldras ju saker, hela filmen "Bullitt" inkl bilarna SER ju iaf fortfarande bra ut på skärm och duk, men att en 308 kunde se så j*a daterad ut efter 15 år eller vad det är blev jag överraskad av när jag zappade in på ett Magnum P.I.-avsnitt för ett tag sen. Sen när gamla bilfilmer är på tal, kan jag inte undgå att undra när modet ska svänga och det anses snyggt med lite svällda däck på förhållandevis små fälgar igen? *hoppas* ![]() ![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||||||||||||||||||||
Trodde faktiskt jag var ensam om att tänka så. Blev liksom så anti av marknadsföringen. När det dessutom dök upp batman-läsk så svor jag att aldrig se eländet. Och jag har lyckats hålla mig undan så här långt (Innebär dock att man får hålla sig borta från TV3 som har en förmåga att visa bättmän nästan jämt... Bortsett från när de visar bondfilmer förståss.). När det gäller F&F så har jag fått nästan samma hat till den. Mest pga allt tjaffs och hypande på forum som Zatzy. Jag har lovat mig själv att aldrig hyra den (och än mindre köpa den). Jag har dock en DVD-rip liggandes på hård-disken, så en riktigt, riktigt regning dag lär jag väl se eländet. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4582 besök totalt |