| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Vectra 2.2 -01
|
1958 besök totalt |
|
Dags att sälja min bruksbil då jag köpt nyare. Bilder finns i blocketannonsen Motorn är likadan som den som sitter i speedstern. Kamkedja och billig i drift http://www.blocket.se/vi/10775822.ht Bilen är i fint skick och servade oftare än vad serviceboken anger samt endast på märkesverkstad _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
|
Nu har det gått mer än en vecka
Ingen som ens vill komma med ett bud . Bilen är i fint skick och endast två ägare sen ny. Släpper den billigt
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
|
|
||||||
|
Bilen får dra 1390 eftersom det är tjänstevikten. BIlen i sig får dra 1500. Borde gå att väga upp den till närmare 1500kg om man kunna dra lite mer. Har dragit kadett gsi på släp två ggr och det fungerade bra. Minns att förbrukningen var 0.94 hem från mantorp
||||||
|
Re:
ok! tack för det.. återkommer framåt helgen.. kanske man kan komma och kika på den då?
|
||||||
|
Går alldeles utmärkt. Ska mecka med banbilen och den där står på samma ställe iaf. Slå gärna en signal på 070-4748669 eller 08-6801176 så kan jag berätta lite innan om bilen om du vill.
||||||
|
Var du sugen att titta på bilen eller? Åker bort på onsdag nästa vecka då OSC ställer ut under elmia men fram tills dess går det bra att titta på den
||||||
|
Re:
Hej, måste tyvärr meddela att vi ej kommer och kikar på bilen.. tyckte själv att detta såg ut att vara en mkt mkt intressant och prisvärd bil.. ! (kikar lite på bilar åt far o mor föräldrarna,..) |
||||||
|
Re:
Synd att höra. Är den inte intressant eller hade ni bara inte tid? Kan ju kolla på den efter elmia om ni vill och annars står den hos mina föräldrar så dom kan nog visa den om ni är intresserade. Är så trött på blocketmaffian som tror sig kunna allt om min bil utan att ha sett den så om någon är seriös och tittar och kan föra en vuxen konversation kommer jag gladeligen sälja bilen billigt _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
|
Re:
Det ska ju stämma för dem bägge.. och tydligen gjorde det inte det.. dvs den föll inte riktigt halva regeringen i smaken..
|
||||||
|
Jag har inget behov av ytterligare en bil men-är det inte lättare att sälja om det finns ett riktpris iaf? Eftersom jag inte har nån som helst pejling på prisbilden på Opel kan ett bra pris vara typ vadsomhelst mellan 20-100 000:-....
Bara en tanke, det finns ju faktiskt folk som tittar mer på priset än vad det är för bilmärke.
(Till skillnad från mig som en gång i tiden gladeligen köpte ett lik bara det var rätt märke-nu har jag vidgat mig till att köpa lik oavsett märke på bakluckan )
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
|
Re:
Riktpris är 68000:- men jag tar bud och kan tex sälja den med diverse olika hjul vilket såklart förändrar priset. Bilen är utmärkt som bruksbil och billig i drift. Allt fungerar som det ska _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1958 besök totalt |