| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Audi S4 Avant -93 i delar
|
954 besök totalt |
|
Svart metallic, S4 Avant -93, 2,2t, 6-vxllåda, svart skinninredning, vita instrumenttavlor m.m.m.m. Motorn behåller jag själv, men vissa detaljer i motorutrymmet är dock till salu. Plåt och framvagn på vänster sida är dock skadat. Reflexramp trasig samt intryckt baklucka. Stötfångare fram är historia, nya lyktor, men fästöronen till vänsterlyktan är trasiga.... airbag blåst och säkert lite annat smått, men annars ska nog det mesta vara helt
Växellådan säljes med någon form av återköpsgaranti, då funktionstest ej kunnat utföras... det får vi diskutera oss fram till. Bilen är inte avtorkad/tvättad/dammad/vaxad på bilderna, men så länge det inte gäller intresse för plåtdetaljer tänkte jag inte heller lägga någon energi på det . http://www.blocket.se/vi/10883099.htInredningen kommer att torkas av och smörjas upp, men är redan nu i mycket gott skick. Högstbjudande gäller... växellådan, inredningen, instrumenthuset och bakaxel vill jag ha seriösa bud på. På resten så beaktas även skambud. Stolar, baksäte och dörrsidor samt lyktor är tingade till helgen, likaså framskärm hö. Schabraket står i Linköping mvh _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||
|
Re:
Till de som frågat har jag sagt 5000:- med 1 månads återköpsgaranti. Fungerar inte lådan tillfredställande så kan den återlämnas (i samma skick) med full återbetalning. Men till det här priset så gäller avhämtning. Lådan är dock inte demonterad än så räkna med någon/några veckor innan den är demonterad. Högstbjudande gäller... mvh _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||
![]() |
SÄLJES
|
954 besök totalt |