Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Insug till m30 för horisontalförgasare ala weber 45
1208 besök totalt
Sockan
Uppsala
Här sen Feb 2007

Trådstartare

Hej!

Har letat mig blå och gul för ett insug till m30 motorn så man kan köra trippla weber 45:or eller liknande på! Är mycket tacksam för svar eller tips angående var det finns att köpa eller om någon här har ett liggandes och kan tänkas sälja detta. Dessa insug växer som sagt inte på träd och det närmaste jag hittat hittils finns på dalhems till usch priset 5800kr. Jag är villig att betala ända upp till 5000 om någon vill sälja! Hör av er på 073-659 5197.

Mvh Alexander

åtvidaberg
Här sen Maj 2005

känner till en som guter sånna ...... kolla in topptrim.se

bmw 530D Touring -10
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Misstänker att de insug Ulf på topptrim gjuter upp är gjorda för Ulfs toppar som är delvis igenplastade i kanalerna, men det går förmodligen att fila upp dem så att de passar mot en standardtopp. Eller... så köper man passande topp till och har då ett bra utgångsläge om man vill plocka mycket effekt ur sin M30.

åtvidaberg
Här sen Maj 2005

Re:

Rikard Ahlin skrev:
Misstänker att de insug Ulf på topptrim gjuter upp är gjorda för Ulfs toppar som är delvis igenplastade i kanalerna, men det går förmodligen att fila upp dem så att de passar mot en standardtopp. Eller... så köper man passande topp till och har då ett bra utgångsläge om man vill plocka mycket effekt ur sin M30.
så sant

bmw 530D Touring -10
Citera
Sockan
Uppsala
Här sen Feb 2007

Trådstartare
tack för tipset men nu har jag fått tag i ett insug trot eller ej! men tack ändå!

1208 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande