Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
3075 besök totalt |
Re:
Japp den är glasfiber och mörkblå. Mvh oskar _________________ Oskar Eklund F21 1 Trackday bil GT86 Såld E91 320 D Såld F31 335 D Såld Lupo GTI Såld M3 (E36) Såld |
||||
Re: S: Momo curse
Lite lågt... _________________ Oskar Eklund F21 1 Trackday bil GT86 Såld E91 320 D Såld F31 335 D Såld Lupo GTI Såld M3 (E36) Såld |
||||
Vad väger sadeln?
Hur brett är det för rumpan? Det är en sak jag tycker är lite märklig. Hackar inte på dig nu, utan mer generellt... varför skrivs det aldrig ut vad stolarna väger? Massor av företag säljer skitcoola sitta-still-pallar men aldrig med viktuppgifter. Jag vill ju inte kasta ut den där 27 kilos soffan för att montera en stol som jag förvisso sitter bra i, men som väger 25 kilo. Det finns ju inte en kotte som skruvar banåkarbil som inte jagar vikt. Jaja det var ett sidospår, inte meningen att highjacka din annons. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
Re:
Vikten på nuvarande glasfiberstolar i sortimentet är runt 8 kg. Stålrörsstolar väger runt 10 kg. Räkna sen på ett underrede och du hamnar nog i närheten av 15 kg. Släng ut soffan och skaffa dig en lättare rumpkramare! _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Re:
Ja du den väger 6,8 ![]() Sen + fästen in i bilen. och den är typ lika smal som en sparco corsa nya... Lite lite större men inte mycket. Mvh oskar _________________ Oskar Eklund F21 1 Trackday bil GT86 Såld E91 320 D Såld F31 335 D Såld Lupo GTI Såld M3 (E36) Såld |
||||
Re:
Sparco Corsa ![]() _________________ Oskar Eklund F21 1 Trackday bil GT86 Såld E91 320 D Såld F31 335 D Såld Lupo GTI Såld M3 (E36) Såld |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
3075 besök totalt |