| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BBS Lemans + Michelin Pilot Sport Cup R-Däck
|
1848 besök totalt |
|
BBS Lemans fälgar. Helt nya i kartong. Köpta för att passa Audi TT, men passar många fler modeler, så som Audi A3, S3, TT, Golf IV, Bettle, Seat, subaru med flera. Fram fälgarna håller måttet 8,5x18" och bakfälgarna håller måttet 9,5x18" och bultdelning är 5x100mm. Detta är en 2-delad splitfälg från BBS som är deras Top of the line fälg. Rugigt snygg fälg. Säljes med helt nya Michelin Pilot Sport Cup som är ett gadtgodkänt R-däck från michelin. Däcken håller måtten 235x40x18" fram och 265x35x18" bak. Nypris fälgar och däck nånstans runt 60000:- Säljes för 23000:- måste bort. priset är rena rånet igentligen !!!!!! Kan skickas över hela sverige med postförskott. Ring för mer info. 0733-681616 audi_dp@hotmail.com MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||||||
|
Re:
blev fel ! denna diskutionen har varit uppe innan ! skall ändra det. MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||||||
|
Re:
ok,de va inget påhop utan jag bara var nyfiken då mina är 2 delade. _________________ Fredrik Netzell |
||||||
|
Re:
Har för mig att det var ET25 fram och ET30 bak. MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||||||
|
Re:
ja bara synd att ingen handlar dom. annars får man väl sätta dom på firma bilen :-) hahaha MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||||||
|
Re:
ET och bultdelning är helt fel för mig, men är intresserad av bara däcken. Säljer du dom separat? Mvh, _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
okaj. nej däcken säljs tyvär inte löst. köp allt och släng fälgarna eller nåt
MVH oscar _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1848 besök totalt |